کد خبر: 12466
1403/05/13 - 10:30


بخش دختران رویداد علمی، مهارتی" برپا " در زنجان به کار خود پایان داد

رویداد سه روزه علمی، تفریحی، مهارتی "برپا "در بخش دختران با شرکت بیش از ۱۲۰ نفر از دانش آموزان برتر استان، شامگاه جمعه در دانشگاه زنجان به کار خود پایان داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رویداد سه روزه علمی، تفریحی، مهارتی "برپا "در بخش دختران با شرکت بیش از ۱۲۰ نفر از دانش آموزان برتر استان، شامگاه جمعه در دانشگاه زنجان به کار خود پایان داد.

 دبیر رویداد دانش آموزی "برپا "در حاشیه این مراسم با بیان اینکه بخش پسران این رویداد نیز از روز سه شنبه هفته جاری آغاز می شود، افزود: این برنامه، یک رویداد ترکیبی است که خروجی آن، راهبری استعدادهای برتر استان خواهد بود.

فرهود آهنی با بیان اینکه "برپا" یک رویداد ملی است که با محوریت استان زنجان برگزار می شود، گفت: از سال ۱۴۰۰ طرح اولیه رویداد کلید خورد و از تابستان ۱۴۰۱ برای پوشش ۱۰۰ نفر از دانش آموزان پسر استعداد برتر استان اجرایی شد. ‌

آهنی گفت: سال گذشته تعداد دانش آموزان به ۲۴۰ نفر شامل ۱۲۰ دانش آموز دختر و ۱۲۰ دانش آموز پسر افزایش یافت.

وی افزود: امسال سومین سال اجرای رویداد "برپا " است و بیشتر به دنبال تثبیت این رویداد به عنوان یک پروژه ملی هستیم و امسال آخرین سالی است که این رویداد به صورت استانی اجرا می شود.

آهنی اظهار داشت: در این رویداد برای دانش آموزان استعداد برتر ( برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات علمی، فرهنگی و هنری ملی و بین‌المللی، رتبه های برتر کنکور) دوره دوم متوسطه طی چند روز برگزاری رویداد، کارگاه‌های متعدد ایده پردازی علمی و تحقیقاتی، برنامه تفریحی و ورزشی و چالش های متعدد برای ایده پردازی اجرا می شود.

رویداد علمی، تفریحی و مهارتی "برپا" در پی شبکه‌سازی استعدادهای برتر دانش‌آموزی است تا دانش آموزان از این طریق با مشکلات و دغدغه‌های موجود در کشور آشنا شوند و برای حل آن در آینده مشارکت کنند.


اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناستعداد برتردانش آموزانشبکه سازی
sedayezanjannews.ir/nx12466


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»