کد خبر: 1656
1399/01/17 - 15:20


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

دستورالعمل تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای متضرر از کرونا ابلاغ نشده است

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه دستورالعمل اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای آسیب دیده از کرونا ابلاغ نشده است، گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر خسارت کرونا به کارخانجات و شرکت‌های صنعتی استان وصول نشده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

صدای زنجان/ رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه دستورالعمل اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای آسیب دیده از کرونا ابلاغ نشده است، گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر خسارت کرونا به کارخانجات و شرکت‌های صنعتی استان وصول نشده است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به رشد تولیدات واحدهای تولیدی طی سال گذشته عنوان کرد: تعطیلی هیچ واحد صنعتی مد نظر ما نیست و امیدوارم که واحدهای صنعتی استان با تمام توان به فعالیت خود ادامه دهند، در رابطه با خسارت کروناویروس به بخش صنعت نیز باید بگویم تاکنون موردی از تاثیر شیوع ویروس کرونا بر فعالیت واحدهای صنعتی و خسارت اقتصادی دریافت نشده و عمده خسارات مربوط به اصناف از جمله قنادی‌ها و واحدهای پوشاک بوده است.

فغفوری با اشاره به برنامه‌ریزی‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای حمایت از واحدها و کارخانجات صنعتی خسارت دیده از کرونا و اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی 12 درصد و دوره بازپرداخت دو ساله تصریح کرد: دستورالعمل اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای آسیب دیده از کرونا ابلاغ نشده است. باید مصادیق خسارت از سوی دستگاه‌های مربوطه از جمله بانک مرکزی، مدیریت برنامه‌ریزی و وزارتخانه صمت مشخص شود تا در چارچوب آن مشمولان را شناسایی و برای بهره‌مندی از خدمات به مراکز ذی‌ربط معرفی کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اطمینان داد برای پیگیری حق و حقوق فعالان اقتصادی در بخش صنعت و دریافت تسهیلات قطعا موارد را بررسی کند.

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانناصر فغفوریوزارت صنعت معدن و تجارتتسهیلات
sedayezanjannews.ir/nx1656


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»