کد خبر: 1686
1399/01/28 - 12:38


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

تسهیلات قرض‌الحسنه، مشمول طرح استمهال بانک مرکزی شدند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان از شمول طرح استمهال(مهلت گرفتن) اقساط برای تمامی تسهیلات قرض الحسنه خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت به وجود آمده ناشی از شیوع کروناویروس تمامی تسهیلات قرض الحسنه اعم از جمله ازدواج، بدون قید و شرط شامل این طرح بوده و دارندگان این تسهیلات می‌توانند از مزایای طرح استمهال بهره مند شوند

پایگاه خبری صدای زنجان

لیلا محمدی- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان از شمول طرح استمهال(مهلت گرفتن) اقساط برای تمامی تسهیلات قرض الحسنه خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت به وجود آمده ناشی از شیوع کروناویروس تمامی تسهیلات قرض الحسنه اعم از جمله ازدواج، بدون قید و شرط شامل این طرح بوده و دارندگان این تسهیلات می‌توانند از مزایای طرح استمهال بهره مند شوند.

حسن دادگر در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان با عنایت به مشکلات به وجود آمده ناشی از شیوع کروناویروس اعلام کرد: بانک مرکزی تمامی بانک‌ها را موظف به استمهال برخی از تسهیلات به مدت 3 ماه کرده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان افزود : در این میان تمامی تسهیلات قرض الحسنه اعم از تسهیلات ازدواج و غیره بدون قید و شرط شامل این طرح بوده و دارندگان این تسهیلات می‌توانند از این مزایای این طرح بهره‌مند شوند .

دادگر اضافه کرد: مشتریان بانک‌ها می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌های عامل از استمهال تسهیلات خود استفاده کنند. لازم به ذکر است این تسهیلات بدون نیاز درخواست به صورت خودکار در حساب‌ مشتریان مشمول اعمال می‌شود.

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانحسین دادگرشورای هماهنگی بانک های زنجانتسهیلات قرض الحسنه
sedayezanjannews.ir/nx1686


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»