کد خبر: 7783
1400/04/22 - 13:51


دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

وام ازدواج یک ضامن می‌خواهد!

امسال ۳ هزار و ۱۹۱ زوج به مبلغ ۲ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج دریافت کرده و ۳ هزار و ۶۸۲ زوج نیز در انتظار دریافت وام هستند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: امسال 3 هزار و 191 زوج به مبلغ 2 هزار و 330 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

حسن دادگر با اشاره به اینکه شبکه بانکی استان در پرداخت وام ازدواج مشکلی ندارد، اظهار کرد: این میزان تسهیلات پرداختی وام ازدواج در سال‌جاری نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به تسهیل پرداخت وام ازدواج گفت: امسال ۳ هزار و ۱۹۱ زوج به مبلغ ۲ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج دریافت کرده و ۳ هزار و ۶۸۲ زوج نیز در انتظار دریافت وام هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ضامن برای پرداخت وام ازدواج هم یک نفر البته بدون داشتن چک برگشتی و معوقات تسهیلات بانکی است، اضافه کرد: چنانچه شعبه بانکی از این موضع تخلف کند، متقاضیان می‌توانند تخلفات را گزارش کنند تا به آن رسیدگی شود.

دادگر ادامه داد: طبق بخشنامه بانک مرکزی، به منظور حمایت از ازدواج جوانان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از محل پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به همه زوج‌هایی که تاریخ عقد ازدواج آن‌ها بعد از یکم فروردین سال ۹۷ است و تاکنون تسهیلات ازدواج دریافت نکرده‌اند با اولویت نخست پرداخت کند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌ها در سال ۱۴۰۰ برابر ۷۰۰ میلیون ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله است، گفت: این موضوع نیز شعب بانک‌های استان رعایت می‌شود.

انتهای پیام/

140


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانحسین دادگروام ازدواجضامن وام
sedayezanjannews.ir/nx7783


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»