کد خبر: 1696
1399/01/30 - 9:26


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان اعلام کرد:

اعطای تسهیلات بانکی ویژه فعالان اقتصادی زنجان

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان از افزایش سقف‌های اعمال گواهی ماده 186 قانون مالیات‌های مستقیم با هدف رونق و جهش تولید خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

لیلا محمدی- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان از افزایش سقف‌های اعمال گواهی ماده 186 قانون مالیات‌های مستقیم با هدف رونق و جهش تولید خبر داد.

 

حسن دادگر، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به اعلام تسهیلات بانکی ویژه فعالان اقتصادی اظهار کرد: این تسهیلات در راستای کمک به بخش تولید و بهینه سازی فرآیند استفاده فعالا اقتصادی از تسهیلات بانکی انجام شده است.

به گفته دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان، بر اساس بخشنامه صادره سازمان امور مالیاتی کشور این سقف برای اشخاص حقیقی از یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و اشخاص حقوقی از سه میلیارد ریال به پنج میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

با این اوصاف فعالان اقتصادی از این پس می‌توانند تا سقف‌های تعیین شده از تسهیلات بانکی بدون اخذ مفاصا حساب مالیاتی ماده 186 استفاده کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان ابراز امیدواری کرد با افزایش تمهیدات این چنینی در سال جهش تولید، شاهد شکوفایی بیش از پیش تولید و اقتصاد استان و کشور باشیم.

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانحسین دادگرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجانتسهیلات تولید
sedayezanjannews.ir/nx1696


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»