کد خبر: 1779
1399/02/13 - 12:42


رشد 10 تا 15 درصدی قیمت مسکن در تعطیلات نوروزی زنجان

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک زنجان با اشاره به افزایش 10 درصدی قیمت مسکن و 10 تا 15 درصدی قیمت زمین در تعطیلات نوروزی و عدم فعالیت واحدهای صنفی املاکی به علت شیوع کروناویروس عنوان کرد: با وجود اینکه بازار مسکن در حالت رکود قرار دارد باز هم قیمت‌ها بالا است. وقتی واقعیت را می‌گوییم در مظان اتهام قرار می‌گیریم، وقتی هم از گفتن واقعیت‌ها امتناع می‌کنیم، عذاب وجدان داریم

پایگاه خبری صدای زنجان

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک زنجان با اشاره به افزایش 10 درصدی قیمت مسکن و 10 تا 15 درصدی قیمت زمین در تعطیلات نوروزی و عدم فعالیت واحدهای صنفی املاکی به علت شیوع کروناویروس عنوان کرد: با وجود اینکه بازار مسکن در حالت رکود قرار دارد باز هم قیمت‌ها بالا است. وقتی واقعیت را می‌گوییم در مظان اتهام قرار می‌گیریم، وقتی هم از گفتن واقعیت‌ها امتناع می‌کنیم، عذاب وجدان داریم!

گزارش میدانی صدای زنجان از بازار مسکن استان حاکی از آن است که پس از تعطیلی تمامی کسب‌وکارها و صنوف و حتی نبود معامله پس از تعطیلات ناشی از کرونا و سپری شدن ایام عید، قیمت‌ها در بازار مسکن رشد داشته است!

احمد نوروزی، نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک زنجان در این باره با اشاره به افزایش 10 درصدی قیمت مسکن و 10 تا 15 درصدی قیمت زمین در تعطیلات ایام عید عنوان کرد: با وجود اینکه بازار مسکن در حالت رکود است اما باز هم قیمت‌ها بالاست. وقتی واقعیت را می‌گوییم در مظان اتهام قرار می‌گیریم، وقتی هم از گفتن واقعیت‌ها امتناع می‌کنیم، عذاب وجدان داریم!

نورزوی ضمن انتقاد از اظهارات بی‌پایه و اساس و پیش‌بینی‌های مسئولان در رابطه با کاهش قیمت مسکن گفت: در ایام تعطیل عید 99 قیمت مسکن به صورت خاموش افزایش یافته است، مسئولان باید واقعیت را بپذیرند. با اظهارات مسئولان دیگر نمی‌دانیم دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را!

نوروزی زنجان را سومین استان کشور در بحث گران شدن قیمت مسکن اعلام و با اشاره به افزایش 4 تا 5 برابری قیمت مسکن در شهر هیدج از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی درخواست کرد تا برای رفع این مشکل وارد میدان شوند.

وی گفت: اوضاع بازار مسکن از سال قبل نیز وحشتناکتر است.  برای اجاره، مسکن خالی هم وجود ندارد زیرا در این حوزه هیچ تولیدی وجود نداشته است.

نوروزی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر و صاحب خانه شدن اقشار کم‌درآمد یادآور می‌شود: با خیانت مهندسان ناظر در پروژه مسکن مهر دولت قبلی کاری ندارم اما بسیاری از مردم با 8 تا 12 میلیون تومان صاحب مسکن شدند، این پروژه هم برای عموم مردم خوب و هم در تعدیل قیمت‌ها تاثیرگذار بود.

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک زنجان که معتقد است مسکن در دولت فعلی به حال خود رها شده و مسئولان امر در این رابطه دغدغه‌ای برای رفع مشکلات مسکن ندارند، گفت: اگر خلاف این بود، تا به امروز باید مشکل مسکن مردم حل می‌شد./ل.م

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجاناتحادیه مشاوران املاک زنجانقیمت مسکناداره کل راه و شهرسازی
sedayezanjannews.ir/nx1779


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»