کد خبر: 2000
1399/02/22 - 11:37


مردم نگران بازار اجاره نباشند

رییس اتحادیه مشاوران املاک عنوان کرد که مردم نگران هجوم تقاضا در بازار اجاره پس از اتمام این مهلت نباشند و بازار اجاره روال عادی در پیش خواهد داشت

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رییس اتحادیه مشاوران املاک عنوان کرد که مردم نگران هجوم تقاضا در بازار اجاره پس از اتمام این مهلت نباشند و بازار اجاره روال عادی در پیش خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان و به نقل از انتخاب، مصطفی‌ قلی خسروی با اشاره به وضعیت بازار اجاره مسکن پس از اتمام تمدید خودکار دو ماهه قراردادهای اجاره برای مهار شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: مردم نگران هجوم تقاضا در بازار اجاره پس از اتمام این مهلت نباشند و بازار اجاره روال عادی در پیش خواهد داشت.

وی ادامه داد: در همین ایام تمدید خودکار قراردادها، بسیاری از مستاجران به دنبال مسکن مورد نیاز خود هستند و بسیاری از موجران هم قصد تمدید قرارداد با مستاجر فعلی را دارند. بنابراین نباید این تصور به وجود بیاید که پس از اتمام دوره دو ماهه با بحران عرضه و تقاضا در بازار مواجه می‌شویم.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه مردم نگران بازار اجاره نباشند،‌ گفت: در این بازار روال عادی خواهد بود.

خسروی با اشاره به وضعیت بنگاه‌داران و مشاوران املاک در دوران قرنطینه کرونا تاکید کرد: خسارت قابل توجهی به این صنف وارد آمده و مشاور املاک از جمله اصناف روزمزد محسوب می‌شود. از این رو بخش عمده‌ای از شاغلان در این صنف توانایی جمع‌آوری پس انداز را ندارند و در این مدت با مشکلات مالی جدی مواجه بودند.

وی با اشاره به تعدیل نیرو در این صنف اظهار داشت: چیزی حدود 15 الی 20 درصد از مشاوران املاک در این مدت بیکار شدند که این عدد قابل توجهی محسوب می‌شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک افزود: فقط در تهران بیش از 3 هزار و 250 مشاور املاک مستاجر هستند و در دوران قرنطینه که تعطیل بودند بدون درآمدی، هزینه‌های بالایی برای اجاره غرفه و مغازه‌های خود پرداختند. در ازای پرداخت اجاره ‌های سنگین هیچ منبع درآمدی نداشتند.

انتهای پیام


صدای زنجاناتحادیه مشاوران املاکمسکن اجاره‌ایبازار اجاره
sedayezanjannews.ir/nx2000


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»