کد خبر: 2312
1399/03/03 - 11:32


انتشار اثر هنرمندان زنجانی با محوریت فلسطین در فضای مجازی

هنرمندان زنجانی سه اثر هنری را در قالب پوستر و با محوریت حمایت از مردم مظلوم فلسطین تولید کردند که این آثار در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- هنرمندان زنجانی به مناسبت گرامیداشت روز قدس، سه اثر هنری را در قالب پوستر و با محوریت حمایت از مردم مظلوم فلسطین تولید کردند که این آثار در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهدی خدایی در خصوص مشخصات این آثار تولیدی در حوزه هنری استان زنجان افزود: این آثار توسط رضا نجفلو و محمدمهدی ولیزاده از اساتید دانشگاهی رشته گرافیک و مدرس کارگاه تخصصی پوستر حوزه هنری زنجان با محوریت حمایت از جنبش‌های مقاومتی مردم فلسطین در مقابل حکومت غاصب اسرائیل تولید شده که در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: پوسترهای تولید شده به همت حوزه هنری زنجان و با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تولید و به شکل انبوه چاپ و در بین ارگان‌های و سازمان‌های استان منتشر شده است.

این مسئول ادامه داد: آثار تولیدی هنرمندان زنجانی در ابعاد ۳۵*۵۰ سانتیمتر است که پیش از این نیز هنرمندان حوزه هنری استان در مناسبت های مختلف آثار هنری تولید کردند.

پیش از این نیز رییس حوزه هنری استان زنجان نیز گفته  بود: به مناسبت روز جهانی قدس، حوزه هنری این استان پویش سراسری شعرخوانی "فلسطین آزاد" را با محوریت روز قدس و آزادی فلسطین در فضای مجازی به اجرا گذاشته است، که تا دوم خرداد سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام


صدای زنجانحوزه هنری استان زنجانروز جهانی قدس
sedayezanjannews.ir/nx2312


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»