کد خبر: 2403
1399/03/07 - 15:17


به زودی در زنجان اتفاق می‌افتد؛

راه‌اندازی سالن شماره 2 سینما بهمن زنجان

به زودی شاهد بهره‌برداری از سالن شماره 2 سینما بهمن زنجان خواهیم بود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به زودی شاهد بهره‌برداری از سالن شماره 2 سینما بهمن زنجان خواهیم بود.

رییس حوزه هنری استان زنجان با اعلام این خبر، در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات سازمان سینمایی حوزه و مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری سالن شماره 2 سینما یهمن با گنجایش ظرفیت حدود 30 صندلی به جمع تعداد سالن‌های سینمایی و صندلی‌های استان اضافه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به کمبود تعداد سینماها و ظرفیت سالن‌های سینمایی استان با لحاظ تعداد جمعیت استان و لزوم دسترسی و بهره‌مندی مردم شریف زنجان از فیلم‌های سینمایی تولیدی و اکران شده در کشور این امکان در محل سینما بهمن ایجاد شده است که همزمان یک پرده نمایش فیلم به پرده اکران فیلم‌ها در زنجان اضافه می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر سینما بهمن دارای 235 صندلی است که با افزایش سالن جدید کوچک این سینما تعداد فیلم‌ها و سانس‌های ارائه شده به مردم افزایش یافته و مردم می‌توانند هم به صورت همزمان با اکران مرکز و هم تعداد فیلم‌های بیشتری استفاده نمایند.

نعمتی در خصوص زمان آغاز به کار سالن جدید سینما بهمن تصریح کرد: با توجه به مشکلات و بحران پیش آمده از قِبل بیماری کرونا در کشور و تعطیلی سینماها و تأخیر در امر تجهیز و راه‌اندازی، تلاش همکاران ما در بهمن سبز این هست که به امید خدا تا تیر ماه و یا هر زمان قانونی بازگشایی سینماها در سطح کشور اعلام شود، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی در خصوص بازسازی سینما قدس نیز گفت: سینما قدس هم که از چند سال گذشته با هدف ساخت مجدد تخریب شد، با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در سازمان سینمایی و مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری جزء اولویتهای ساخت پردیس سینمایی در سال 99 قرار گرفته است.

اقدامات و مقدمات کار انجام شده، امیدوارم با بهبود شرایط بحرانی کشور این اقدامات سرعت بیشتری بگیرد و هر چه زودتر طی ماه‌های اخیر بتوانیم ساخت این پردیس سینمایی را با مجموعه‌ای از سالن‌های نمایش فیلم در محل سینما قدس آغاز کنیم./ ز.ع

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانحوزه هنری استان زنجانسینما بهمن زنجانبهره برداری سالن شماره 2
sedayezanjannews.ir/nx2403


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»