کد خبر: 3458
1399/03/13 - 14:24


۲۱۸ هزار شرکت‌کننده، نود جایزه

آیین قرعه‌کشی جشنواره «یک پرداخت و نود جایزه» با حضور نماینده دادگستری و تعداد محدودی از خبرنگاران، در محل مخابرات استان زنجان برگزار شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- همایون دلجویی سرپرست مخابرات منطقه زنجان با اشاره به اینکه جشنواره «یک پرداخت و نود جایزه» ویژه مشترکین همراه اول استان است، گفت: زمان اجرای طرح جشنواره یک پرداخت نود جایزه، از بهمن ۹۸ تا پایان فروردین ۹۹ بود و شامل همه افرادی است که در این مدت صورتحساب قبوض خود را پرداخت کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه به ازای هر یک هزار تومان، یک امتیاز نصیب شرکت کنندگان در جشنواره می‌شود، افزود: به عنوان نمونه، اگر کسی ۱۰۰ هزار تومان قبض پرداخت کرده باشد ۱۰۰ امتیاز کسب می‌کند.

 سرپرست مخابرات استان، هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق مشترکین برای پرداخت به موقع صورتحساب گاز اعلام کرد و گفت: انجام خدمات وادامه سرویس های مخابرات و شرکت همراه اول برای مشترکین، تنها با پرداخت به موقع مشترکین، امکان‌پذیر می‌شود.

 وی تاکید کرد در صورت پرداخت به موقع قبوض از سوی مردم، مخابرات هم در انجام تعهدات  خود در جهت پویایی و بهبودی خدمات گام بر می‌دارد

 دلجویی به‌صراحت اعلام کرد: برکسی پوشیده نیست که تاخیر در پرداخت ها، خدمات شرکت را با مشکل مواجه می‌کند.

وی تعداد جوایز در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در جشنواره را نود جایزه عنوان کرد ویادآور شد: به‌ خاطر شرایط کرونایی، شرکت مخابرات استان مجبور شد این قرعه‌کشی را با حضور افراد کمتر و تعداد محدودی از خبرنگاران و البته پخش همزمان از صفحه اینستاگرام، برگزار کند.

کمترین امتیاز با هزار تومان پرداختی و یک امتیاز

 احمدی مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه زنجان هم، در خصوص طرح جشنواره یک پرداخت نود جایزه گفت: کمپین یک پرداخت و نود جایزه، ویژه مشتریان خوش حساب همراه اول بوده و به صورت منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه اگرچه خود همراه اول برای مشتریان خوش حساب خود، مشوق‌هایی مانند مکالمه رایگان یک روزه داخل شبکه و یا امتیازات باشگاه فیروزه‌ای در نظر می‌گیرد افزود: برگزاری جشنواره هم به منظور تشویق بیشتر آنها برای پرداخت به موقع است.

 احمدی تعداد مشتریان همراه اول شرکت‌کننده در این جشنواره را بر اساس آخرین برآورد انجام گرفته،  ۲۱۸ هزار و ۴۸۳ نفر اعلام کرد و گفت:  کمترین امتیازهم با هزار تومان پرداختی و یک امتیاز بوده است.

 وی افزود: با جمع‌بندی امتیازات و هزینه‌های پرداخت شده، تعداد ۲۱ میلیون  و۷۵۲ هزارو و ۶۶۲ شانس برنده شدن برای مشترکین فراهم شد.

مدیر امور تجاری و مشتریان مخابرات منطقه زنجان، جوایز این جشنواره را 5 دستگاه گوشی همراه، 2 خط رند طلایی، 30 خط تلفن عادی، 50 سرویس باند پهن و 3 دستگاه دوچرخه اعلام کرد وگفت: قرعه‌کشی در 5 مرحله برای5 نوع جایزه مختلف انجام می‌گیرد.

 وی البته این را هم متذکر شد که برندگان‌جایزه قبلی به صورت خودکار از لیست این قرعه کشی حذف می‌شوند تا شانسی برای برنده شدن دوباره، نداشته باشند./945

انتهای پیام

اقدام کننده: س.س

صدای زنجانمخابرات«یک پرداخت و نود جایزه»قرعه‌کشی جشنواره
sedayezanjannews.ir/nx3458


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»