کد خبر: 3985
1399/05/15 - 16:1


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از صدای زنجان مطرح کرد:

صدای زنجان دیده می‌شود

امانت‌داری در مصاحبه که یکی از اصول خبرنگاری است، در خبرها و گزارش‌های این روزنامه دیده می‌شود که این موضوع بسیار مورد اهمیت است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- امیر ارجمند، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از روزنامه صدای زنجان به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز، با اشاره به اینکه روزنامه صدای زنجان به صورت مستمر از حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گزارش و خبر کار می‌کند، گفت: این روزنامه حضور پیگیر و تنگاتنگی با مجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارد و اخبار این اداره را منعکس می‌کند و هر از چندگاهی هم انتقاداتی نسبت به این ارگان دارد.

وی ادامه داد: امانت‌داری در مصاحبه که یکی از اصول خبرنگاری است، در خبرها و گزارش‌های این روزنامه دیده می‌شود که این موضوع بسیار مورد اهمیت است. ضمن اینکه روزنامه صدای زنجان دغدغه گردشگری و جذب گردشگر در این استان را دارد.

وی با اشاره به اینکه طبیعت رسانه است که گاهی از ارگان‌ها نقد کند، گفت: به نظرم در روزنامه صدای زنجان در مقایسه با سایر رسانه‌ها، جنب و جوش بیشتری دیده می‌شود و  در واقع روز خبرنگار بهانه‌ای است که از فعالیت‌های این رسانه تشکر کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه این رسانه دغدغه اجتماعی و مردم را دارد، افزود: بازخوردهای مطالب این روزنامه نه تنها مورد توجه اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است بلکه از طرفی نیز مورد توجه تمامی صنعتگران و فعالان این حوزه است که انعکاس خبرها را می‌بینند و به مدیریت بازخورد می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه صدای زنجان در داخل استان دیده می‌شود، گفت: امیدواریم که این رسانه فعالیت خود را همچنان با قدرت ادامه بدهد./ 944

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمیراث فرهنگی زنجانامیر ارجمندروز خبرنگار
sedayezanjannews.ir/nx3985


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»