کد خبر: 3991
1399/05/16 - 12:35


افزایش ۳۹ درصدی تسهیلات پرداختی بانک مسکن زنجان

تسهیلات اعطایی بانک در ۴ ماهه نخست سال جاری، بیش از یک هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال بود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیر شعب بانک مسکن در استان زنجان با اشاره به مقایسه پرداخت تسهیلات این بانک در ۴ ماهه نخست امسال و سال گذشته گفت: این میزان در سال ۹۸، ۸۱۰ میلیارد ریال و در ۴ ماهه نخست سال جاری، بیش از یک هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال بوده که حکایت از رشد ۳۹ درصدی تسهیلات اعطایی دارد.

سلمان داشاد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری را شغلی سخت اما هیجان‌انگیز است که فرد از روی عشق این شغل را انتخاب می‌کند تا در کمال صداقت، مشکل و صدای از مردم را با نوشتن و پیگیری آن‌ها برطرف کند.

داشاد با اشاره به تغییر نام بانک مسکن به بانک تخصصی و توسعه‌ای عنوان کرد: این بانک قبلا به امور بانکی می‌پرداخت اما اخیرا با تغییر نام به بانک توسعه‌‌ای و تخصصی عملا در اختیار دولت محترم خواهد بود.

مدیر شعب بانک مسکن زنجان با بیان اینکه عمده تسهیلات در اختیار اقشار ضعیف و متوسط جامعه خواهد بود، ابراز کرد: بیش از 90 درصد تسهیلات مربوط به بخش مسکن بوده و درصد ناچیزی به سایر حوزه‌ها اختصاص می‌یابد.

مدیر شعب بانک مسکن در استان زنجان با اشاره به پرداخت تسهیلات در ۴ ماهه نخست سال ۹۸ و ۹۹ گفت: این میزان در سال ۹۸، ۸۱۰ میلیارد ریال و در ۴ ماهه نخست سال جاری، بیش از یک هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال بوده که حکایت از رشد ۳۹ درصدی تسهیلات اعطایی دارد. این در حالی است که میزان رشد منابع 10 درصد بوده است./ 941

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبانک مسکن زنجانسلمان داشادروزخبرنگار
sedayezanjannews.ir/nx3991


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»