کد خبر: 4143
1399/06/03 - 11:29


۲ واحد صنعتی در استان زنجان آغاز به کار کرد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با نخستین روز از هفته دولت، ۲واحد صنعتی در استان زنجان با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال آغاز به کار کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با نخستین روز از هفته دولت، ۲واحد صنعتی در استان زنجان با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال آغاز به کار کرد.

ناصر فغفوری شامگاه یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این واحدهای صنعتی افزود: در نخستین روز از هفته دولت ۲ طرح صنعتی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

وی یادآوری کرد: فعالیت این واحدهای صنعتی با سرمایه گذاری یک هزارو ۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۰ نفر در استان زنجان آغاز شد.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، واحد تدبیر فرایند کار زنگان با ظرفیت تولید ۳۶ هزار تن اسید سولفوریک نیز یکی دیگر از واحدهای افتتاح شده در نخستین روز از هفته دولت است.

فغفوری اظهارداشت: برای این واحد صنعتی ۴۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده که با این میزان سرمایه گذاری در زمان حاضر اشتغال ۳۵ نفر در این واحد فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: واحد کیمیا نوآوران زنگان دومین واحد راه اندازی شده در نخستین روز از هفته دولت است که با ۶۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس برنامه تولید در این شرکت سالانه ۸۱ هزار تن اسید سولفوریک تولید خواهد شد.

به گفته فغفوری، با راه اندازی واحد کیمیا نوآوران زنگان ۴۵ نفر در این شرکت مشغول به کار شدند./ایرنا/

انتهای پیام


صدای زنجانناصر فغفوریراه اندازی واحد کیمیا نوآوران زنگانتدبیر فرایند کار زنگان
sedayezanjannews.ir/nx4143


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»