کد خبر: 4614
1399/07/24 - 15:3


چالش مرغ در خرمدره

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرمدره: درخواست کتبی برای ارسال 10 تن مرغ منجمد به مرکز زنجان ارسال شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان-  تعدادی از شهروندان خرمدره‌ای امروز (پنجشنبه 24 مهرماه) طی تماسی با دفتر صدای زنجان از کمبود مرغ گرم 16 هزار تومانی مصوب شده، گرانی مرغ قطعه‌بندی شده و نبود مرغ منجمد خبر دادند. اما رئیس اداره صمت خرمدره در واکنش به این اظهارات ضمن پذیرش نیاز بازار به مرغ منجمد با تداوم وضعیت کمبود مرغ گرم اعلام کرد که خرمدره‌ای طی چند روز گذشته هیچ رغبتی به مصرف مرغ منجمد نداشتند اما با توجه به احساس نیاز بازار مصرف، نامه مکتوب برای ارسال 10 تن مرغ منجمد جهت تزریق تدریجی به بازار، به دستگاه ذیربط مستقر در مرکز زنجان ارسال شده است.

شهروندان خرمدره‌ای در گفت‌وگو با صدای زنجان اعلام کردند: مرغ گرم به قیمت مصوب 16 هزار تومان در بازار بسیار محدود بوده و قیمت هر کیلو مرغ قطعه‌بندی شده 30 هزار تومان توسط خرده‌فروش عرضه می‌شود.

یکی از شهروندان در این رابطه گفت با توجه به مشکلات موجود در بازار مرغ گرم مردم برای تامین نیاز خود به مصرف مرغ منجمد گرایش پیدا کرده‌اند که آن هم در بازار وجود ندارد، اما این اظهارات بلافاصله از سوی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرمدره رد شد.

هوشنگ خلیلی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرمدره امروز پنجشنبه 24 مهرماه در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان در پاسخ به شهروندان معترض به نبود مرغ منجمد در بازار اظهار کرد: تا چند روز پیش شهروندان خرمدره رغبتی برای مصرف مرغ منجمد نداشتند چرا که مرغ گرم به قیمت مصوب 16 هزار تومان در سطح شهرستان وجود داشت.

وی با اشاره به نیاز 2 تا 2.5 تنی بازار مصرف خرمدره به مرغ گرم تصریح کرد: البته این میزان بسته به نیاز مصرف بازار متغیر است. به نظرم مرغ در بازار هست اما کم است و گفتن اینکه مرغ در بازار خرمدره اصلا وجود ندارد درست نیست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرمدره با اشاره به نیاز بازار خرمدره به مرغ منجمد به دنبال مشکلات مربوط به مرغ گرم اضافه کرد: مکاتبات لازم برای ارسال 10 تن مرغ منجمد به بازار خرمدره با دستگاه مربوطه مرکز زنجان صورت گرفته و به زودی این میزان در مدار توزیع تدریجی قرار می‌گیرد.

حواشی مربوط به بازار مرغ و حتی تخم‌مرغ در برخی نقاط استان در حالی به قوت خود باقی است که روز یکشنبه (20 مهرماه) استاندار زنجان در جلسه تنظیم بازار استان بر لزوم تعیین تکلیف بازار مرغ و تخم‌مرغ تاکید و به مسئولان دستور داد تا قصه این کالا را همان روز تمام کنند!

 

لیلا محمدی

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانکمبود مرغ در خرمدرهصنعت و معدن خرمدرهبازار مرغ
sedayezanjannews.ir/nx4614


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»