کد خبر: 4702
1399/08/08 - 14:6


ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی مجازی است

معاون آموزش دانشگاه زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی در این دانشگاه به صورت مجازی خواهد بود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز شنبه ۱۰ آبان ماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی اقدام کنند. ضمن اینکه نتایج نهایی کنکور سراسری طی هفته آینده اعلام خواهد شد و دانشجویان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود در دانشگاه محل قبولی خود اقدام کنند.

در این خصوص حبیب‌اله زلفخانی، معاون آموزشی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی به صورت مجازی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: با اعلام کنکور کارشناسی ارشد در این خصوص داوطلبان می‌توانند اقدام به ثبت‌نام به صورت مجازی  کنند و نیازی به حضور این دانشجیان در دانشگاه نیست.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه‌ها نیز با توجه به شرایط کرونایی در بستر  فضای مجازی و به صورت غیرحضوری خواهد بود، گفت: در این زمینه اطلاعات مربوطه نیز در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت .

به گفته معاون آموزشی دانشگاه زنجان، با اعلام نتاج کنکور سراسری نیز طی هفته آینده، ثبت‌نام این دسته از دانشجویان به صورت مجازی صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه کلاس‌های این دسته از دانشجویان نیز پس از ثبت‌نام در بستر فضای مجازی خواهد بود.

زلفخانی با بیان اینکه تنها دانشجویان ارشد و دکترا برای انجام کارهای پژوهشی و پایان‌نامه‌ای خود امکان حضور در دانشگاه را دارند، گفت: به این دسته از دانشجویان نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته خوابگاه تعلق خواهد گرفت و تلاش شده است در خوابگاه‌ها و محیط‌های آزمایشگاهی به صورتی دانشجویان حضور داشته باشند که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

شایان ذکر است آزمون کنکور ارشد در تاریخ ۱۶ مرداد ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی و در ۲۳۶ حوزه امتحانی در ۸۰ شهرستان در کشور برگزار شد و ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر دانشجو در این آزمون به رقابت با هم پرداختند. همچنین آزمون سراسری در روز‌های ۲۹ تا ۳۱ مرداد و اول شهریور ۱۳۹۹ با رقابت بیش از یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۴۴۹ نفر در ۳۹۲ شهر کشور برگزار شد.

زهره میرعیسی‌خانی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانثبت نامه دانشگاه هاحبیب‌اله زلفخانیدانشگاه زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4702


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»