کد خبر: 4790
1399/08/22 - 1:3


باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

تعارفی بر سر منافع مردم نداریم

قرار نیست همه چیز را به سوی دیوان‌سالاری و بروکراسی اداری پیش ببریم و به نظرم نظارت عمومی مردمی رویه درستی در رابطه با کارخانه روغن نباتی جهان باشد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس اعلام کرد: کارخانه روغن نباتی جهان همانند سایر واحدهای تولیدی در شرایط کنونی اقتصادی کشور قطعا دچار مشکلاتی شده است. به شخصه معتقدم برای پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی باید در گام نخست حسن نیت داشته باشیم و با رفتار امدادگرایانه و نگاه پرسشگرایانه و نه با هدف تحقیق و تفحص وارد شویم. 

حجت‌الاسلام مهدی باقری با بیان اینکه بخشی از مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان ربطی به تحریم‌ها ندارد، ابراز کرد: بی‌انگیزگی یا ناتوانی مدیران کارخانه در تداوم مشکلات روغن نباتی جهان تاثیرگذار بوده است. سؤال اینجاست چرا شرکت‌های کوچک دارای مشکل مشابه روغن نباتی جهان، به شرایط این کارخانه دچار نشدند و به مشکل نخوردند؟ خب مشخص است مسئولان این واحدها در مسیر تولید جدی بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ما تعارفی بر سر منافع مردم نداریم، در رابطه با شائبه‌های واگذاری کارخانه روغن نباتی جهان در جریان خصوصی‌سازی اعلام کرد: قرار نیست همه چیز را به سوی دیوان‌سالاری و بروکراسی اداری پیش ببریم و به نظرم نظارت عمومی مردمی رویه درستی در رابطه با کارخانه روغن نباتی جهان باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس رسانه‌ها را بهترین مجموعه نظارتی از نگاه مردم دانست و گفت: به نظرم اگر نماینده مجلس حرفی بزند فضای جامعه ممکن است بهم بریزد. اگر شائبه‌ای در رابطه با کارخانه روغن نباتی جهان در تمامی حوزه‌ها از جمله نحوه واگذاری وجود دارد ، رسانه می‌تواند با ارائه مدرک و سند مطالبه مردم را مطرح و نهادهای نظارتی مربوطه نیز موضوع را پیگیری کنند.

باقری بر لزوم پیگیری مشکلات مربوطه تامین مواد اولیه کارخانه روغن نباتی جهان از طریق نمایندگان استان در اسرع وقت تاکید کرد.

940

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانروغن نباتی جهانشیخ مهدی باقریمجلس یازدهم
sedayezanjannews.ir/nx4790


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»