کد خبر: 5029
1399/10/07 - 10:33


نفرات برتر جشنواره شعر و داستان یلدا معرفی شد

جشنواره شعر و داستان «یلدا» که به صورت مجازی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن ادبی صراط برگزار شده بود، نفرات برتر خود را معرفی کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- جشنواره شعر و داستان «یلدا» که به صورت مجازی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن ادبی صراط برگزار شده بود، نفرات برتر خود را معرفی کرد.

جشنواره ادبی یلدا با موضوع شب یلدا و آداب و رسوم این شب در دو بخش شعر و داستان برگزار شد

و در بخش شعر جشنواره در دو محور اشعار کلاسیک و سپید و نیمایی و بخش داستان نیز در دو محور داستان مینی‌مال حداکثر 12 کلمه و داستان کوتاه حداکثر 500 کلمه برگزار شد

در بخش شعر کلاسیک «مینا امیدی» از زنجان، «داریوش عزیزی» از خرمدره و «امیر سلیمانی» از زنجان به ترتیب نفرات اول تا سوم بخش شعر این جشنواره را از آن خود کردند. همچنین در همین بخش «سهیلا طاووسی» ، «علی مرادخانی» و «شقایق حیدری» هر سه از زنجان توانستند به عنوان نفرات شایسته تقدیر انتخاب شوند.

همچنین در بخش شعر سپید نیز «امیر محمد ندرلو» از خدابنده و «کاظم رستمی» از زنجان به ترتیب نفرات دوم و سوم این بخش از جشنواره بودند و داوران در این بخش هیچ اثری را حائز مقام اول ندانستند. همچپنین «الهام خوشی» توانست در این بخش مقام شایسته تقدیری را از آن خود کند.

در بخش داستان نیز «فاطمه آزادی»، «معصومه دین محمدی» و «سنا امینی» به ترتیب نفرات اول تا سوم این جشنواره در بخش داستان بودند و «رحمت خداکرمی» و «مائده سلیمی» نیز در این بخش به عنوان نفرات شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش مینیمال نیز داوران هیچ اثری را حائز رتبه اول و دوم ندانستند و تنها «علی کابلی» از زنجان توانست نفر سوم این بخش از جشنواره باشد. همچنین «فیروز شاهی» و «فاطمه قربانی» و «بهزاد بیات فرد» از زنجان و «زهرا امیرلو» از خدابنده به عنوان نفرات شایسته تقدیر در بخش داستان مینیمال انتخاب شدند.

شایان ذکر است که داوری آثار در بخش شعر را «علی داوودی» از تهران و داوری بخش داستان را نیز«جمشیدعباسی» از رشت به عهده داشته است.

زهره میرعیسی‌خانی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانجشنواره شعر و داستان یلدا
sedayezanjannews.ir/nx5029


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»