کد خبر: 7763
1400/04/15 - 15:1


مدیر عامل بانک مهر ایران در نشست با کارکنان صف و ستاد استان زنجان تاکید کرد:

مدل ارائه خدمت باید تغییر یابد

مرتضی اکبری مدیر عامل بانک مهر ایران در نشست صمیمی با کارکنان صف و ستاد استان زنجان، تغییر مدل ارائه خدمات به مشتریان و نوع کار و فعالیت در سیستم بانک مهر ایران را اجتناب ناپذیر دانست

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مرتضی اکبری مدیر عامل بانک مهر ایران در نشست صمیمی با کارکنان صف و ستاد استان زنجان، تغییر مدل ارائه خدمات به مشتریان و نوع کار و فعالیت در سیستم بانک مهر ایران را اجتناب ناپذیر دانست.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر ایران، مرتضی اکبری مدیر عامل بانک مهر ایران در سفر یک روزه به استان زنجان و طی برگزاری نشست تخصصی با کارکنان ستاد و شعب استان زنجان، ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت شعب استان زنجان در سال ١٣٩٩، با اشاره به هدفگذاری تعيين شده در حوزه ارائه خدمات به مشتریان، تغییر مدل ارائه خدمت به مشتریان بانک مهر ایران را امری ضروری دانست و اظهار کرد: توسعه ی بانکداری سنتی و بانکداری الکترونیک از وظایف مدیریت کلان بانک بوده و در این راستا، همکاران شعب باید با راهنمایی صحیح مشتریان، آنان را به سمت استفاده از خدمات و مزایای متنوع بانکداری الکترونیک سوق دهند.

اکبری، با یادآوری لزوم توسعه ی بانکداری الکترونیک، سرمایه گذاری در این حوزه ی حساس را برگ برنده بانک در فضای رقابتی چند سال آینده در سیستم بانکی کشور دانست.

مدیر عامل بانک مهر ایران در این خصوص افزود: با نیازسنجی از مشتریان می تواند فهمید که خیلی از مراجعات حضوری به شعب بانک ها بدلیل عدم آشنایی آنان با امکانات الکترونیکی بانک بوده است. حال آن که، با خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین، تسهیلات آنلاین، استعلام آنلاین می توان به بخش عمده ای از خدمات مورد نیاز مشتریان به شکلی غیر حضوری پاسخ داد.

مدیر عامل بانک مهر ایران تلاش برای پاسخ دادن به نیازهای بانکی و تسهیلاتی کف جامعه را بعنوان مخاطبان و مشتریان واقعی بانک یادآور شد و عمل به تعهدات اخلاقی و ایجاد اعتماد در بین مشتریان و حفظ آن را بسیار با اهمیت دانست.

مرتضی اکبری تلاش برای کاهش تعهدات بانک از طریق عملیاتی نمودن طرح های بانک محور از جمله حساب جاری، کالا کارت، همیاران مهر و غیره را از برنامه های مهم بانک بویژه در شرایط سخت اقتصادی و بحران‌های مالی و بانکی دانست.

نجدی مدیر امور استان نیز که به همراه وکیل مشاور مدیر عامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، مدیر عامل بانک را همراهی می کردند، طی سخنرانی در نشست با کارکنان استان زنجان، راهنمایی مشتریان توسط کارکنان بانک و همراه کردن مشتریان با برنامه های بانک، آگاهی از دستورالعمل ها و بخشنامه ها، نظارت، کنترل و اعتماد متقابل در فضای شعبه، دقت شعب در ثبت اطلاعات مشتریان، انجام امور مربوط به تفاهم نامه های کشوری، برخورداری از سطح توقع منطقی از سوی کارکنان،  تلاش برای رشد حداکثری منابع و بانکداری مدرن و استقرار سیستم بانکی هوشمند را در بانک مهر ایران را حائز اهمیت فراوان دانست.

در پایان این نشست نیز، جلسه پرسش و پاسخ بین کارکنان استان و مدیر عامل و هيات همراه ایشان برگزار شد.

بازدید از شعب ابهر (۴٢٠٧)، بازار ابهر (۴٢١٧)، خرمدره (۴٢١٠)، خرمشهر (۴٢١۵) و ولیعصر (۴٢٠٢)، از دیگر برنامه‌های سفر مدیر عامل بانک مهر ایران به استان زنجان بود و در این بازدیدها جذب حداکثری منابع، وصل مطالبات، رعایت نسبت مصارف و منابع، فعال تر نمودن خدمات الکترونیکی مورد تاکید قرار گرفت.

مصاحبه با خبرنگاران، آخرین برنامه کاری اکبری در بازدید از استان زنجان بود و در قالب این مصاحبه با اشاره به فرهنگ قرآنی قرض‌الحسنه، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خرد و روستایی را مطابق منويات رهبر معظم انقلاب در حوزه اشتغال های خرد و خانگی دانست و با اشاره به مسئولیت های متعدد اجتماعی بانک در زمینه های مختلف از جمله؛ اهدای اقلام تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا در طرح شهید سلیمانی، تسهیلات بدون ضامن بر بستر موبایل بانک و پرداخت ۴۰ هزار میلیارد برای ٣ میلیون نفر  را از برنامه های عمده بانک‌ مهر ایران دانست.

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمرتضی اکبریبانک قرض‌الحسنه مهر ایران
sedayezanjannews.ir/nx7763


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»