کد خبر: 7796
1400/04/27 - 18:13


رئیس سازمان صنعت و معدن استان در واکنش به زمزمه‌های افزایش قیمت نان اعلام کرد:

نان زنجانی‌ها در نوبت گرانی

ناصر فغفوری: برای اعلام جدید نان، منتظر تعیین قیمت آرد هستیم!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- پس از اعلام افزایش قیمت نان در تهران، زمزمه‌های گرانی نان در زنجان به گوش می‌رسد اما رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه «برای اعلام قیمت جدید نان، نیازمند تعیین قیمت آرد در سال جاری از سوی مرکز هست»، می‌گوید: فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان در زنجان وجود ندارد.

ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان در مورد احتمال افزایش قیمت نان در زنجان پس از اعلام قیمت‌های جدید نان در تهران که امروز یکشنبه 27 تیرماه از سوی مسئولان دولتی پایتخت اعلام شد، اظهار کرد که فعلا برنامه‌‌ای مبنی بر گرانی قیمت نان در استان وجود ندارد.

فغفوری با تاکید بر اینکه « برای اعلام جدید نان، نیازمند تعیین قیمت آرد در سال جاری از سوی مرکز هست»، گفت: فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان در زنجان وجود ندارد.

به گزارش صدای زنجان، امروز یکشنبه 27 تیرماه جاری، مسئولان نسبت به افزایش قیمت نان در تهران اقدام کردند که بر اساس آن قیمت انواع آرد یارانه‌ای نوع یک با گندم ۶۶۵ تومان در نظر گرفته شد.

قیمت نان بربری با وزن چانه ۶۰۰ گرم هزار و ۸۰۰ تومان، تافتون سنتی با وزن چانه ۲۵۰ گرم ۹۰۰ تومان، تافتون گردان (ماشینی جدید)‌ با وزن چانه ۲۲۰ گرم ۷۰۰ تومان، لواش و تافتون گردان (ماشینی) با وزن چانه ۱۶۰ گرم ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شد.

قیمت نان تافتون خراسانی با وزن چانه ۳۰۰ گرم هزار تومان، لواش اتوماتیک هر کیلوگرم پنج هزار تومان تعیین شد.همچنین قیمت انواع نان یارانه‌ای نوع ۲ با گندم ۹۰۰ تومانی در نظر گرفته می شود.

همچنین، قیمت انواع نان یارانه ای نوع ٢، بربری با وزن چانه ۶۰۰ گرم، ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، تافتون سنتی با وزن چانه ۲۵۰ گرم هزار و ۲۰۰ تومان ، تافتون گردان (ماشینی جدید)‌ با وزن چانه ۲۲۰ گرم هزار تومان تعیین شده است.

نان لواش و تافتون گردان (ماشینی) هم با وزن چانه ۱۶۰ گرم ۶۵۰ تومان، سنگک با وزن چانه ۶۵۰ گرم سه هزار تومان در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانناصر فغفوریگرانی نان
sedayezanjannews.ir/nx7796


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»