کد خبر: 8174
1400/08/27 - 21:42


نماینده مردم ماهنشان و ایجرود گفت:

وزارت راه سهم خود نپرداخته است

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس بر بهبود مسیرهای مواصلاتی استان به ویژه زنجان به دندی و زنجان به بیجار تاکید کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی سهم خود را برای بهبود راه مواصلاتی زنجان - بیجار نداده است. محور زنجان - دندی نیز با بهره‌گیری از ظرفیت ایمیدرو در دستور کار هست.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس بر بهبود مسیرهای مواصلاتی استان به ویژه زنجان به دندی و زنجان به بیجار تاکید کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی سهم خود را برای بهبود راه مواصلاتی زنجان - بیجار نداده است. محور زنجان - دندی نیز با بهره‌گیری از ظرفیت ایمیدرو در دستور کار هست.

سیدمرتضی خاتمی پنجشنبه 27 آبان ماه سال جاری در شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه سد مراش در ماهنشان و بلوبین در ایجرود هر کدام پیشرفت فیزیکی 63 درصدی دارند که باید در سال‌های گذشته به مرحله آبگیری می‌رسیدند، اظهار کرد: امیدواریم برای تحقق این امر از ظرفیت ماده 56 بهره گرفته شود.

خاتمی با بیان اینکه در ماهنشان بالغ بر 700 مزرعه آبزی‌پروری وجود دارد، میزان تولید آن‌ها در سال را 12 تا 14 هزار تن اعلام کرد که قابلیت افزایش تا 20 هزار تن را دارند.

وی پهنه حفاظت شده ماهنشان را 43 درصد اعلام کرد و گفت: این مهم در کل کشور 11 درصد است اما متاسفانه 43 درصد مذکور عرصه را برای مردم ماهنشان تنگ کرده است!

این نماینده مجلس بر بهبود مسیرهای مواصلاتی استان به ویژه زنجان- دندی و زنجان- بیجار تاکید کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی سهم خود را برای بهبود راه مواصلاتی زنجان- بیجار نداده است. محور زنجان- دندی نیز با بهره‌گیری از ظرفیت ایمیدرو در دستور کار هست. البته برای تسریع در این پروژه‌ها می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی بهره گیری کرد.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسید مرتضی خاتمیابراهیم رئیسیسفر استانی
sedayezanjannews.ir/nx8174


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»