کد خبر: 8696
1401/02/21 - 14:27


مشخصات کارتخوان‌های نانوایی‌های زنجان در سامانه مربوطه بارگذاری شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به آمادگی کامل این سازمان و اتحادیه نانوایان زنجان برای اجرای طرح کارآمدتر کردن یارانه آرد و نان گفت: مشخصات کامل دستگاه‌های کارتخوان حدود 1400 واحد نانوایی در این طرح قابل استفاده می‌شود که در سامانه مربوطه بارگذاری شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به آمادگی کامل این سازمان و اتحادیه نانوایان زنجان برای اجرای طرح کارآمدتر کردن یارانه آرد و نان گفت: مشخصات کامل دستگاه‌های کارتخوان حدود 1400 واحد نانوایی در این طرح قابل استفاده می‌شود که در سامانه مربوطه بارگذاری شده است.

ناصر فغفوری با اشاره به اجرای طرح عرضه نان به روش جدید از روزهای آینده در استان زنجان اظهار داشت: متولی طرح کارآمدتر کردن یارانه آرد و نان، جهاد کشاورزی و استانداری است و سازمان صنعت، معدن و تجارت، نقش پشتیبانی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به آمادگی کامل سازمان صمت و اتحادیه نانوایان زنجان برای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: اتحادیه نانوایان، مشخصات کامل تمام دستگاه‌های کارتخوان که در این طرح قابل استفاده خواهند بود را اخذ و در سامانه مربوطه بارگذاری کرده است.

فغفوری با اشاره به بارگذاری مشخصات کارتخوان‌های حدود 1400 واحد نانوایی در سامانه مربوطه افزود: مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه نانوایان، آمادگی کامل برای شروع اجرای این طرح را دارد.

 وی با تاکید بر اینکه تمهیدات اولیه این طرح فراهم شده است، تصریح کرد: زمان و نحوه اجرای طرح کارآمدتر کردن یارانه آرد و نان از طریق استانداری اعلام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص دغدغه و نگرانی مردم نسبت به تامین کالاهای اساسی گفت: هیچگونه نگرانی از بابت تامین کافی، به‌موقع و مستمر کالاهای اساسی وجود ندارد و اقلام اساسی به اندازه کافی در انبار و بخش‌های مختلف وجود دارد.

وی با بیان اینکه شیوه و مدل اجرایی تخصیص یارانه کالاها به‌صورت کشوری اعلام می‌شود، اظهار داشت: نحوه تخصیص یارانه کالاها اینکه نقدی یا کالابرگ و یا به هر طریق دیگر باشد به‌صورت متمرکز و کشوری اعلام می‌شود تا مردم بتوانند کالاها را با قیمت قبل خریداری کنند و فقط نحوه تخصیص یارانه آن تغییر پیدا کند.

فغفوری با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی نسبت به تامین به‌موقع، کافی و مستمر کالاهای اساسی وجود ندارد، ابراز کرد: برای مثال؛ هم‌اکنون ماکارانی با قیمت جدید به وفور در بازار موجود است و روغن خوراکی نیز به مرور توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام

 

منبع: موج رسا


صدای زنجانیارانه نانکالاهای اساسیرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx8696


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»