کد خبر: 9684
1402/03/02 - 9:32


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

ارائه خدمات تحصیلی تقویتی به قریب به 500 دانش آموز در آستانه کنکور

ارائه خدمات تحصیلی و توجه به تقویت بنیه تحصیلی و آموزشی دانش آموزان عزیز تحت حمایت از اولویت های کمیته امداد در حوزه فرهنگی بوده و با همین رویکرد خدمات تحصیلی تقویتی برای قریب به 500 نفر دانش آموز عزیز تحت حمایت در آستانه کنکور از برنامه های مهم این نهاد در این بخش است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: ارائه خدمات تحصیلی و توجه به تقویت بنیه تحصیلی و آموزشی دانش آموزان عزیز تحت حمایت از اولویت های کمیته امداد در حوزه فرهنگی بوده و با همین رویکرد خدمات تحصیلی تقویتی برای 493 دانش آموز در آستانه کنکور از برنامه های مهم این نهاد در این بخش است.

وی افزود: به منظور موفقیت بیشتر در کنکور سراسری، ضمن تفاهم با موسسات آمادگی کنکور، دانش‌آموزان تحت حمایت در این کلاس‌ها و آزمون‌های آزمایشی شرکت می کنند.

صالحی با تاکید بر اینکه حمایت از دانش‌آموزان کنکوری تا زمان انتخاب رشته ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: یکی از الزامات تکمیل چرخه پشتیبانی از دانش‌آموزان کنکوری، امکان ارایه خدمات مشاوره تحصیلی تا زمان انتخاب رشته تحصیلی است و در همین راستا، اقدامات لازم در خصوص ارائه خدمات انتخاب رشته تحصیلی به دانش‌آموزان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته 29 دانش آموز با حمایت در کمیته امداد در رشته های برتر و دانشگاه های معتبر پذیرش شدند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با شناسایی استعدادهای برتر و هدایت تحصیلی فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد در دانشگاه‌های معتبر و رشته های برتر افزایش یابد.

 

انتهای پیام/


صدای زنجانکمیته امداد استان زنجانکنکوردانش آموزان
sedayezanjannews.ir/nx9684


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»