کد خبر: 9926
1402/04/20 - 11:29


معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری سازمان اداری و استخدامی:

پروژه ملی حکمرانی دیجیتال «زنجان من» اجرایی می‌شود

معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری سازمان اداری و استخدامی از در دستور کار بودن پروژه «زنجان من» خبر داد و گفت: اجرای این پروژه در حوزه حکمرانی دیجیتال و در استان زنجان از اولویت‌های ماست.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  محمدرضا عطاردی، معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری سازمان اداری و استخدامی در سفر به زنجان افزود: در مسیر ایجاد تحول در نظام اداری با اصلاحات تدریجی به جایی نمی رسیم بلکه باید به سمت یک انقلاب برویم و این موضوع هم نیاز به شعار و نمایش ندارد بلکه باید مسیر درست را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: در این مسیر فرصت سعی و خطا نداریم و باید کاری بکنیم که به صلاح و واقعیت نزدیکتر باشد.

عطاردی با بیان اینکه در نظام اداری کنونی راحت‌ترین کار صادر کردن بخشنامه است، اظهار کرد: باید به جای بخشنامه، الگو صادر کنیم، به این معنی که نمونه ها و الگوهای موفق در زمینه هوشمندسازی را به همه بخش ها تسری بدهیم.

معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری سازمان اداری و استخدامی به لزوم توجه به نقش آفرینی مردم در تحقق حکمرانی الکترونیک و تحول دیجیتال اشاره کرد و ادامه داد: اگر قرار است در نظامات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، نقش مردم را پر رنگتر داشته باشیم، راه میانبُر آن، حکمرانی دیجیتال است و در واقع هوشمندسازی، آماده کردن صحنه برای افزایش مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه حکمرانی دیجیتالی در کشور در عرصه های مختلف در حال پیگیری است، افزود: در این راستا در خصوص چابک سازی نظام اداری برنامه های مختلفی در حال پیاده سازی است.

عطاردی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: استان زنجان به واسطه اراده ای که در مدیریت استان وجود دارد با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های موجود می تواند استان الگو در حوزه تحول دیجیتال در کشور باشد.

وی افزود: پروژه "زنجان من" که در این استان در حوزه حکمرانی دیجیتال در حال پیگیری است، به عنوان یک طرح ملی در اولویت های سازمان اداری و استخدامی قرار دارد.

گفتنی است محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه هوشمند سازی افزود: حکمرانی دیجیتال یک موضوع فرآیندی است و تلاش می کنیم ساز و کار این حکمرانی را با استفاده از زیرساخت ها و سکوی دیجیتال(پلتفرم ها) در استان ارتقا بدهیم.

وی ادامه داد: در این راستا حرکت ما به سمتی است که علاوه بر اینکه خدمات را به شکل الکترونیکی به مردم ارایه بدهیم بتوانیم از همین طریق بازخوردهای مردمی را هم در خصوص خدمات، دریافت کنیم.

افشارچی به اجرای پروژه "زنجان من" در حوزه حکمرانی دیجیتال در استان اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح خدمات مختلف به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با حمایت سازمان اداری و استخدامی اجرا می شود و قرار است به عنوان الگو در سراسر کشور نیز اجرا شود.

استاندار زنجان گفت: با توسعه حکمرانی دیجیتال مشارکت و نقش مردم نیز در فرآیندها پر رنگ می شود و در این بستر می توان بازخوردهای شهروندان را از نحوه ارائه خدمات دریافت کرد.


صدای زنجانحکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداریپروژه زنجان منمحمدرضا عطاردی
sedayezanjannews.ir/nx9926


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»