کد خبر: 1407
1398/09/16 - 10:1


استاندار زنجان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات زنجان عنوان کرد:

نمایشگاه خوب نبود

امکان ندارد کسی خبرنگار را تهدید کند

پایگاه خبری صدای زنجان

صدای زنجان- فتح‌اله حقیقی استاندار زنجان در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات زنجان در پاسخ به سوال صدای زنجان در مورد تهدید خبرنگاران تصریح کرد: امکان ندارد کسی خبرنگار را تهدید کند اگر بوده به ما گزارش کنند.

وی در پاسخ به دیگر سوال صدای زنجان در زمینه وضعیت برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه لوازم خانگی و خودرو گفت: موافق وضعیت فعلی نمایشگاه کتاب و مطبوعات نیستم، بارها گفتم نظر بنده در ارتباط با نمایشگاه‌ها این است که باید تخصصی برگزار شود، بنده مخالف برگزاری نمایشگاه‌های ترکیبی هستم از همین رو از نظر من نمایشگاه کتاب و مطبوعات امسال نمایشگاه خوبی نبود.

این مسئول  با بیان این‌که هفته گذشته نمایشگاهی که در ارتباط با واحدهای تولیدی برگزار شد با وجود مختصر بودن بسیار موفق عمل کرد و برای بنده راضی‌کننده و ارزشمند بود، افزود: در این نمایشگاه توانستیم 12 قلم مواد اولیه‌ای که وارد می‌کنیم را قرارداد ببندیم تا خودمان تولید آن را بدست بگیریم.

استاندار زنجان با تأکید بر این‌که بنده پیگیر برگزاری نمایشگاه صنعت در استان هستم اما تاکنون برگزار نشده است، افزود: مدیرانی که تاکنون آن را برگزار نکرده‌اند باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به این‌که به دلیل برگزاری ترکیبی کتاب نمی‌توان ارزیابی کرد که آیا از این نمایشگاه استقبال شده یا خیر؟، گفت: برگزاری مجزای نمایشگاه قطعاً ارزیابی عملکرد مثبت یا منفی آن را راحت‌تر می‌کند باید با کار تخصصی به دنبال برطرف کردن اشکالات باشیم، یعنی اگر استقبال است، چرا وجود دارد و یا اگر دانشجویان، دانش‌آموزان و غیره از نمایشگاه استقبال نکردند چرا این اتفاق رخ داده است.

حقیقی به تعیین پنج نقشه راه مهم استان و مکلف بودن همه دستگاه‌ها به اجرای آن اشاره کرد و یادآور شد: نمی‌گویم همه این موارد را دستگاه‌ها اجرا می‌کنند ولی همین که به سمت تصمیمات منطقی رفته‌ایم، کار بسیار ارزشمندی بوده است.

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناستاندار زنجاننمایشگاه کتاب زنجانفتح الله حقیقی
sedayezanjannews.ir/nx1407


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»