کد خبر: 1729
1399/02/07 - 15:14


رییس دانشگاه پیام نور زنجان در خصوص عدم کاهش هزینه شهریه این دانشگاه با برگزاری کلاس‌های مجازی خبر داد؛

هیچ کاهشی در زمینه شهریه این دانشگاه صورت نخواهد گرفت

رییس دانشگاه پیام نور زنجان اظهار کرد: هیچ کاهشی در زمینه شهریه این دانشگاه صورت نخواهد گرفت

پایگاه خبری صدای زنجان

علی محمدی با اشاره به اینکه شهریه دانشجویان با برگزاری کلاس‌های الکترونیکی در دوران شیوع کرونا کاهش پیدا نمی‌کند، گفت: با وجود برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین دانشجویان موظف به پرداخت شهریه کامل در این خصوص هستند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا افزایشی در میزان شهریه‌ها صورت گرفته است؟» افزود: هیچ افزایش شهریه‌ای در این ایام صورت نگرفته است و در واقع دانشجویان همان شهریه سابق را پرداخت می‌کنند و به طور معمول افزایش شهریه در مهر ماه در این دانشگاه اتفاق می‌افتد.

این مسئول با اشاره به امکان تحفیف و یا اراده تسهیلاتی به دانشجویان در این زمینه خاطر نشان کرد: امکان تخفیف و یا عدم تحفیف شهریه در اختیار دانشگاه استان نیست و این گونه مسائل جزو اختیارات هیئات امنا این دانشگاه است که هیئات امنا هم در این زمینه به صورت کشوری تصمصیم‌گیری می‌کند که در این زمینه نیز تخفیفی در نظر گرفته نشده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان افزود: در بحث کلاس‌های الکترونیکی نیز بالغ بر 90 درصد کلاس‌های تئوری و نظری ما به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و مشارکت دانشجویان نیز در این کلاس‌ها در مجموع خوب است و نزدیک 80 تا 90 درصد دانشجویان در کلاس‌های الکترونیکی برگزار شده مشارکت دارند./ ز.ع

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانشهریه دانشگاهدانشگاه پیام نور زنجانآموزش مجازی
sedayezanjannews.ir/nx1729


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»