کد خبر: 1839
1399/02/16 - 11:9


تدریس مجازی معلمان مصداق انقلاب آموزشی است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در آیین تجلیل از جهادگران آموزشی شهرستان ابهر گفت: فعالیت معلمان در حوزه تولید محتوای آموزشی و تدریس غیرحضوری، انقلاب آموزشی محسوب می شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان/ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در آیین تجلیل از جهادگران آموزشی شهرستان ابهر گفت: فعالیت معلمان در حوزه تولید محتوای آموزشی و تدریس غیرحضوری، انقلاب آموزشی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی صدای زنجان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، آیین تجلیل از جهادگران آموزشی شهرستان ابهر با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، مدیر آموزش و پرورش ابهر، روسای ادارات آموزش ابتدایی و تکنولوژی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان  در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

صیاد سلامی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک فرارسیدن گرامیداشت مقام معلم گفت: از زحمات و تلاش تمامی فرهنگیان ایثارگری که در حوزه آموزش مجازی فعالیت می کنند خالصانه و از صمیم قلب تشکر میکنم.

وی با اشاره به عملکرد مثبت و قابل قبول مجموعه آموزش و پرورش ابهر در جهت تداوم فرآیند آموزشی در روزهای تعطیلی مدارس خاطرنشان کرد: شهرستان ابهر حضور پررنگ و موثری در شبکه شاد و آموزش های مجازی و غیرحضوری در سطح استان دارد.

این مقام مسئول تولید محتوای آموزشی با کیفیت مطلوب را از موارد ویژه عنوان کرد و افزود: فعالیت معلمان در حوزه تولید محتوای آموزشی و تدریس غیرحضوری، انقلاب آموزشی محسوب می شود.

سلامی با تاکید بر اهمیت فضای مجازی و رسانه تصریح کرد: جلوه های معلمی، تلاش و ایثار معلمان باید رسانه ای شود.

در ادامه عباس عزیزخانی مدیر آموزش و پرورش ابهر با تبریک فرارسیدن هفته ی معلم گفت: جهادگران آموزشی، سرداران خط مقدم تعلیم و تربیت هستند.

وی تعطیلی مدارس را فرصتی برای شناسایی ظرفیت های معلمان عنوان کرد و افزود: فعالیت گسترده آموزشی معلمان در حوزه آموزش غیر حضوری، ظرفیت های معلمان را به ما نشان داد.

در  این جلسه  از جهادگران عرصه آموزش شهرستان ابهر تجلیل بعمل آمد. همچنین با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش  استان در مدرسه شهید شیخی روستای ازناب شهرستان ابهر، بسته های آموزشی بهداشتی میان دانش آموزان توزیع شد./ل.م


صدای زنجاناداره کل آموزش و پرورش استان زنجانآموزش مجازی
sedayezanjannews.ir/nx1839


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»