کد خبر: 2027
1399/02/23 - 11:35


تدوین برنامه آموزش و پرورش زنجان در راستای سند تحول برنامه ششم توسعه

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برنامه تدوین شده سال 99 استان که مطابق با برنامه های اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه است، تا پایان خرداد ماه سال جاری به مناطق و نواحی ابلاغ میگردد و این مناطق با بهره گیری از برنامه ابلاغی و با توجه به مقتضیات منطقه ای، بایستی حداکثر تا پایان تیر ماه نسبت به تدوین برنامه منطقه و ابلاغ آن به مدارس اقدام کنند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برنامه تدوین شده سال 99 استان که مطابق با برنامه های اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه است، تا پایان خرداد ماه سال جاری به مناطق و نواحی ابلاغ میگردد و این مناطق با بهره گیری از برنامه ابلاغی و با توجه به مقتضیات منطقه ای، بایستی حداکثر تا پایان تیر ماه نسبت به تدوین برنامه منطقه و ابلاغ آن به مدارس اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، بیت الله احمدی نژاد، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضا رابط بابت اقدامات انجام شده در زمیته گفتمان سازی و اجرای سند تحول بنیادین در سال قبل، اظهار داشت: تاکید بر این است که امسال با قدرت تمام  پیگیر اجرای سند تحول بنیادین باشیم.

احمدی‌نژاد گفت: برنامه تدوین شده سال 99 استان که مطابق با برنامه های اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه است، تا پایان خرداد ماه سال جاری به مناطق و نواحی ابلاغ میگردد و این مناطق با بهره گیری از برنامه ابلاغی و با توجه به مقتضیات منطقه ای، بایستی حداکثر تا پایان تیر ماه نسبت به تدوین برنامه منطقه و ابلاغ آن به مدارس اقدام کنند.

وی تصریح کرد: برای استمرار در پیگیری ها ضرورت دارد هر هفته جلسه ای تشکیل شود تا با تبیین برنامه ها، روند اجرای کار به خوبی و با جدیت دنبال شود و نهایتا به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

احمدی نژاد گفت: در بحث گفتمان سازی سند تحول از همان روز های ابتدایی، اقداماتی انجام شد و امسال در زمینه هر چه بهتر اجرایی کردن سند باید اهتمام ویژه ای خرج دهیم.

احمدی نژاد در بخشی از سخنان خود ضمن تاکید بر لزوم باور پذیری سند تحول بنیادین، گفت: مجریان و متولیان تعلیم و تربیت باید این سند را باور کنند و یقین داشته باشند که سند تحول می تواند به عنوان نقشه راهی برای دستیابی به تحول باشد در غیر اینصورت نمی توانیم شاهد نتایج درخشان سند باشیم.

این مقام مسئول در پایان از زحمات تمامی همکاران بابت اهتمام به اجرای سند در استان تقدیر کرد و گفت: امروز ما مکلف هستیم و مسئولیم که با جدیت، باور و تسلط کامل، به هر چه بهتر و کامل تر اجرایی شدن سند بیاندیشیم و در اجرای "برنامه عمل مدرسه" اقدام عملی داشته باشیم.

حیاتی رئیس گروه تحلیل محتوا در ادامه با بیان این که سند تحول بنیادین، نقشه راه  ما است، تصریح کرد: در هر سطح باید تمام تلاشمان این باشد که برنامه ای صحیح و در حد ظرفیت هر منطقه ابلاغ شود تا قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی گفت: امسال با تجربه اجرای برنامه های سال 98، برنامه اجرایی سال جدید را با جدیت بیشتری پیگیر خواهیم بود.

گفتنی است لزوم تدوین و ابلاغ برنامه ها طبق زمانبندی، تعامل مناطق با استان، پیوست رسانه ای، عدم صدور هر نوع بخشنامه بعد از تدوین و ابلاغ برنامه در سال جدید و مدیریت در صدور بخشنامه ها و همکاری معاونین و روسای ادارات داخلی به منظور مدد رسانی به دبیرخانه، از جمله تاکیدات معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل در این جلسه بود.

شایان ذکر است در پایان هر یک از اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود درجهت اجرای بهتر سند تحول بنیادین پرداختند.

انتهای پیام


صدای زنجاناداره کل آموزش و پرورش استان زنجانسند تحول برنامه ششم توسعهتدوین برنامه آموزش و پرورش
sedayezanjannews.ir/nx2027


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»