کد خبر: 1867
1399/02/17 - 10:35


ضرورت چاره‌اندیشی در حوزه مشکلات تحصیل الکترونیک

استاندار زنجان به ضرورت شناسایی ایرادات تحصیل الکترونیک و انتقال آن به مسئولان و تلاش برای برطرف کردن آن‌ها اشاره کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- استاندار زنجان به ضرورت شناسایی ایرادات تحصیل الکترونیک و انتقال آن به مسئولان و تلاش برای برطرف کردن آن‌ها اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان و به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی عصر دیروز (۱۶ اردیبهشت) در مراسم تقدیر از فرهنگیان نمونه استان که همزمان با مراسم تقدیر از فرهنگیان نمونه کشور و به‌ صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگیان ایران اسلامی در دوران انقلاب و پس از آن حضور معناداری داشتند و در طول عمر چهل‌ ساله نظام، جوانانی که ماحصل تربیت فرهنگیان هستند، همواره پای نظام و انقلاب بوده و از خط رهبری پیروی کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: قطعاً دانش‌آموزان از معلمان خود الگوگیری می‌کنند، به همین دلیل معلمان همواره سرمشق دانش‌آموزان در همه دوران‌ زندگی‌شان هستند و همانند چراغ هدایتی، مسیر زندگی را به دانش‌آموزان نشان می‌دهند.

وی با بیان این‌که معلمان در ایام کرونایی نیز در عرصه خدمت حضوریافته و فعالیت آموزشی خود را ادامه دادند، افزود: این اقدام معلمان جز ایثار و از خودگذشتگی چه نامی می‌تواند به خود بگیرد؟ در این ایام نیز ارتباط معلمان با دانش‌آموزان قطع نشده و وظیفه همه ما این است که معلمان را تکریم کنیم.

حقیقی تصریح کرد: بی‌شک اولیا و دانش‌آموزان قدردان زحمات معلمان بوده و دعای خیر برای آنان دارند و از معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان تقاضا می‌کنیم تا در فرآیند تحصیل الکترونیک شرایط یکدیگر را مراعات کنند تا مشکلات برطرف شده و مسیر آموزش الکترونیک هموارتر شود.

این مسئول با اشاره به وجود ایراداتی در مورد تحصیل مجازی، یادآور شد: باید این ایرادات به مسئولان منتقل و برای رفع آن چاره‌اندیشی شود تا بتوان در آینده نیز از این بستر بهره‌مند شد؛ ولی تحقق این امر نیازمند صبوری و همکاری است تا مشکلات حل شده و همگان به راحتی با این مسئله ارتباط برقرار کنند.

استاندار زنجان با قدردانی از فعالیت مجموعه آموزش و پرورش استان در ارتقای شاخص‌های آموزشی و ایجاد آرامش در این دستگاه، یادآور شد: تاکید مدیریت استان بر وجود نقشه راه برای دستگاه‌ها و حرکت در این محور است و اگر نقشه‌ راه تدوین و اهداف مشخص شود، برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف راحت‌تر می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام ‌شده در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری کرونا، عنوان‌کرد: با اجرای پایلوت طرح غربالگری در استان، شناسایی افراد مبتلا انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد استان زنجان شرایط خطرناکی را سپری می‌کرد.

وی با بیان اینکه در مورد سلامت مردم کوتاهی نشده و کم‌کاری پذیرفته نیست، افزود: با بهره‌گیری از توان کامل نیروها، بحث غربالگری انجام و از شیوع این ویروس در استان جلوگیری شد که این اقدام موجب حضور نماینده سازمان بهداشت جهانی در استان و تقدیر از اقدامات موجود شد.

این مسئول با بیان اینکه در ادامه مبارزه با این بیماری نباید احساسی برخورد شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان واحدهای تولیدکننده الکل، ماسک، ژل و سایر ملزومات بهداشتی وجود دارد و کمبودی در این زمینه در استان نداریم./ انتهای پیام


صدای زنجاناستانداری زنجانروز معلمآیین بزرگداشت مقام معلم
sedayezanjannews.ir/nx1867


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»