کد خبر: 4592
1399/07/21 - 13:35


12 فعال رسانه‌ای زنجانی از ابتدای شیوع کرونا، مبتلا شدند

نزدیک به 7 خبرنگار از صدا و سیما، 4 خبرنگار و یک نفر از پرسنل روزنامه صدای زنجان و 3 خبرنگار به صورت پراکنده از خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان زنجان به کرونا مبتلا شده بودند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون فرهنگی و رسانه‌ای استان زنجان اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون قریب به 12 خبرنگار در استان زنجان به کرونا مبتلا شدند.

خبرنگاران راویان اخبار نوید بخش و گاهی تلخ و ناگوار هستند و همانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای انتقال دردها ومشکلات عمل می‌کنند، در این میان کرونا و شیوع آن، نتوانست خبرنگاران را از میدان به در برد و آنان نیز همانند مدافعان سلامت، در خط مقدم آگاهی‌رسانی مصون از این بیماری نبودند. در استان زنجان نیز تعدادی از خبرنگاران از ابتدای شیوع کرونا به این بیماری مبتلا شدند که در این خصوص محمود علیمحمدی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه چندی پیش آماری در خصوص تعداد مبتلایان به کرونا در میان گروه خبرنگاران استان زنجان گرفتیم و پس از آن تاریخ دیگر آماری از تعداد مبتلایان نداریم، گفت: در ایام نزدیک به روز خبرنگار (17 مرداد) آمار گرفتیم که بیشتر مبتلایان مربوط به خبرنگاران صداوسیما و پس از آن خبرنگاران روزنامه صدای زنجان بودند و چندین خبرنگار هم به صورت پراکنده در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های استان مبتلا شده بودند.

وی ادامه داد: تا آن زمان نزدیک به 7 خبرنگار از صدا و سیما، 4 خبرنگار و یک نفر از پرسنل روزنامه صدای زنجان و 3 خبرنگار به صورت پراکنده از خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان زنجان به کرونا مبتلا شده بودند و مجموعا حدود 12 نفر از فعالان رسانه‌ای استان به کرونا مبتلا شده بودند. ضمن اینکه خوشبختانه بیماری همه آنان چندان شدید نبود که موجب بدحال شدن آنان شود و همگی پس از گذران دوران نقاهت بیماری، به حوزه فعالیت خود بازگشتند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای استان زنجان با بیان اینکه این آمار مربوط به مردادماه گذشته است و پس از این تاریخ نیز آماری در خصوص تعداد مبتلایان جدید به کرونا در بین فعالان رسانه‌ای گرفته نشده است، گفت: با این وجود با توجه به ارتباطی که با رسانه‌ها وجود دارد شخصا مورد جدیدی از ابتلا به کرونا در بین خبرنگاران را اطلاع پیدا نکردم و مبتلایی وجود نداشته است.

944

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشیوع کروناخبرنگارانارشاد زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4592


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»