کد خبر: 4972
1399/09/29 - 8:1


احمد حکیمی‌پور در واکنش به تصویب قانون"اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها":

مردم به چه دل‌خوش باشند؟

کمترین توقع مردم در این شرایط اقتصادی، هماهنگی بین قواست ولی اینک شاهد اختلاف بین قوا هستیم و به جای اینکه برای حل مسائل کشور کمک کنند، خودشان به یک مسئله جدید تبدیل شده‌اند!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- "کمترین توقع مردم در این شرایط اقتصادی، هماهنگی بین قواست ولی اینک شاهد اختلاف بین قوا هستیم و به جای اینکه برای حل مسائل کشور کمک کنند، خودشان به یک مسئله جدید تبدیل شده‌اند!"

این نظر احمد حکیمی‌پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب زنجان و دبیرکل حزب اراده ملت درباره قانون"اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها" ست که چندی پیش در مجلس مصوب شد و در یک روز، با دوبار رفت و برگشت به شورای نگهبان، اصلاحات مورد نظر انجام گرفت و در همان روز نیز به رئیس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شد!

حکیمی‌پور در گفتگو با صدای زنجان تعاملی که اینک در بین دو قوه مققنه و مجریه وجود دارد را موجب ایجاد بار جدید و مشکلات جدیدتر برای کشور دانسته و می‌گوید: وقتی در سطح جامعه و خانواده، ما انتظار همکاری و همراهی اعضا با یکدیگر را داریم، به طریق اولا این تفاهم و همکاری در بین قوا باید بیشتر باشد، وقتی شاهد چنین کارشکنی‌هایی در کار دولت هستیم، مردم به چه دل‌خوش باشند، پمپاژ ناامیدی و استرس و یاس تا کی؟

وی با ابراز تاسف از وضعیت ایجاد شده در مدیریت کشور، ادامه می‌دهد: مردم به نمایندگان و رئیس‌جمهوری رای داده‌اند تا اینگونه به پای هم بپیچند یا مشکلات کشور را حل کنند؟

دبیرکل حزب اراده ملت با اشاره به ناهماهنگی در تصویب قانون"اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها" تاکید می‌کند: وقتی می‌خواستند چنین قانونی را تصویب کنند، چرا با دولت، وزارت‌خارجه و شورای عالی امنیت ملی هماهنگی لازم را نداشتند، چرا کارشناسان در این مورد با هم صحبت نکردند؟ وقتی دو رقیب سیاسی با یکدیگر بحث می‌کنند مسئله‌ای نیست، ولی وقتی این دو رقیب، جزو مسئولان کشوری هستند، موضوع فرق می‌کند، اینها جلسات و ارتباطات دوره‌ای دارد، چطور بدون تبادل نظر چنین قانونی را تصویب می‌کنند؟

وی چنین ناهماهنگی را موجب ملتهب شدن افکار عمومی و بازار دانسته و می‌گوید: اگر اسم این ناکارآمدی نیست پس چیست؟ چرا مسئولان اصرار دارند در ناکارآمد نشان دادن سیستم از یکدیگر سبقت بگیرند؟ مردم حق دارند از پشت پرده ماجرا باخبر شوند.

سمیه میناخانی

انتهای پیام/

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناقدام راهبردی برای لغو تحریم‌هااحمد حکیمی پورحزب اراده ملت ایران
sedayezanjannews.ir/nx4972


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»