کد خبر: 8089
1400/08/04 - 11:42


مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان خبر داد:

پرداخت تسهیلات بدون ضامن

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان از پرداخت تسهیلات بدون نیاز به ضامن خبرداد و گفت: پرداخت وام بر اساس اعتبارسنجی مشتری انجام می شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان از پرداخت تسهیلات بدون نیاز به ضامن خبرداد و گفت: پرداخت وام بر اساس اعتبارسنجی مشتری انجام می شود.

حسن خانمحمدی افزود: یافت ضامن و فردی معتبر که حداقل شرایط مورد پذیرش بانک‌ها را داشته باشد و ضمانت متقاضی را بپذیرد، دشوار است.

وی تاکید کرد: تامین ضامن یکی از چالش‌های متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی به شمار می رود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: این بانک شرایط ضامن را تسهیل کرده و پیشگام در حذف ضامن برای دریافت تسهیلات بانکی شده است.

 خانمحمدی اظهارداشت: پرداخت تسهیلات به مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح استان زنجان بر اساس اعتبارسنجی مشتری انجام می شود.

وی ادامه داد: مشکل تامین ضامن موجب شده که بسیاری از متقاضیان وام از دریافت تسهیلات محروم یا با چالش جدی روبه‌رو شوند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: در این بانک کارمند دولت و هم دارنده جواز کسب را به عنوان ضامن قبول می‌کنیم.

خانمحمدی افزود: در این حوزه ما تابع مقررات اعلامی شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی هستیم، اما انعطاف به خرج می‌دهیم، طبق مقررات اعلامی شورای پول و اعتبار برای وامهای تا ۱۰۰ میلیون ریال یک ضامن و برای وام‌های بیشتر از ۱۰۰ میلیون ریال باید ۲ نفر ضامن بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بانک مهر ایران استان زنجان بخش مهمی از تسهیلات را بدون ضامن پرداخت می‌کنیم.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: این تسهیلات برای مشتریان خوش حساب پرداخت می شود و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مشتریان این بانک در سطح استان خوش حساب هستند و کمترین ترین نرخ مطالبات به مصارف را در شبکه بانکی داریم.

خانمحمدی به روش پرداخت تسهیلات بدون ضامن اشاره کرد و افزود: با طبقه‌بندی مشتریان خود، برای آن دسته از مشتریان خوش‌حساب، مدل پرداخت تسهیلات بدون ضامن را تعریف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مراجعه به شعبه حذف شده و در بستر الکترونیکی، پرداخت تسهیلات بدون ضامن انجام و ضامن در حقیقت تبدیل به یک برگه چک می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان،  شرایط برخورداری از تسهیلات بدون ضامن را خوش‌حسابی مشتری و امتیاز حساب او بیان کرد و گفت: مشتری باید شرایط دریافت وام را داشته باشد، سپس از نظر وضعیت اعتباری، مشتری کم‌ریسکی تلقی شود تا بتوانیم صرفاً با اتکا به یک برگه چک و بدون نیاز به هیچ ضمانت اضافه‌، به وی تسهیلات پرداخت کنیم.

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبانک قرض‌الحسنه مهر ایران
sedayezanjannews.ir/nx8089


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»