کد خبر: 12623
1403/05/30 - 8:32


یادداشت/ ایمان سلیمانی، کارشناس مکانیک و بازرس آسانسور

آیینه داخل کابین آسانسور برای چیست؟

آیینه داخل کابین آسانسور یک استاندارد جهانی برای تمامی آسانسورهای کل کره زمین هست و هدف از قرار دادن آیینه داخل کابین برای این است که شما وقتی می‌خواهید وارد کابین آسانسور شوید بعد از باز شدن درب آسانسور خودتان را داخل آیینه ببینیند و این یک علامت تایید به عنوان وجود کابین در آن طبقه هست ( اگر آسانسور مشکل فنی داشته باشد احتمال اینکه درب آسانسور باز شود ولی کابین وجود نداشته باشد زیاد هست).

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  آیینه داخل کابین آسانسور یک استاندارد جهانی برای تمامی آسانسورهای کل کره زمین هست و هدف از قرار دادن آیینه داخل کابین برای این است که شما وقتی می‌خواهید وارد کابین آسانسور شوید بعد از باز شدن  درب آسانسور خودتان را داخل آیینه ببینیند و این یک علامت تایید به عنوان وجود کابین در آن طبقه هست ( اگر آسانسور مشکل فنی داشته باشد احتمال اینکه درب آسانسور باز شود ولی کابین وجود نداشته باشد زیاد هست).

پس همیشه قبل از اینکه وارد کابین آسانسور شوید بعد از باز شدن درب آسانسور اول به این توجه کنید که خودتان را داخل آیینه میبینید یا نه؟ اگر تصویر خودتان را داخل آیینه ندیدید تحت هیچ شرایطی نزدیک درب آسانسور نشوید. حتی برای چک کردن و بررسی اینکه کابین کجاست هم نزدیک درب نشوید و سر را داخل چاه آسانسور نکنید زیرا احتمال اینکه کابین از بالای سرتان آمده و به شما برخورد کند هست. فقط از درب فاصله گرفته و خیلی سریع و فوری به مسئول ساختمان اطلاع دهید یا اینکه با آتش نشانی تماس گرفته و همان جا بایستید تا آتش نشانی در محل حاضر شود که خدایی نکرده بعد از رفتن شما کسی به اشتباه داخل چاه آسانسور سقوط نکند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآسانسوراستانداردامنیت
sedayezanjannews.ir/nx12623


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»