کد خبر: 3462
1399/03/14 - 10:12


خسارت 100 تا 200 میلیونی تالارهای زنجان

رییس اتحادیه تالارهای عروسی و رستوران‌های زنجان گفت: این شغل توسط ستاد مقابله با کرونا جزو مشاغل پرخطر اعلام شده است و از اواخر اسفند ماه سال گذشته تاکنون تمام تالارهای عروسی موجود در سطح استان تعطیل شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رییس اتحادیه تالارهای عروسی و رستوران‌های زنجان با اشاره به اینکه تالارهای عروسی همچنان تعطیل هستند، گفت: این شغل توسط ستاد مقابله با کرونا جزو مشاغل پرخطر اعلام شده است و از اواخر اسفند ماه سال گذشته تاکنون تمام تالارهای عروسی موجود در سطح استان تعطیل شده و با گذشت بالغ بر 3 ماه همچنان تعطیل باقی مانده است.

مهدی بازرگان ادامه داد: بر اساس پروتکل‌های ارائه شده توسط ستاد کرونا در صورتی که بنا باشد تا تالارهای عروسی شروع به کار کنند، این تالارها مکلفند 30 درصد ظرفیت خود را خالی نگه دارند.

وی اظهار کرد: میزان 30 درصد اعلام شده به نظر امکانپذیر می‌آید اما بیشتر از این ظرفیت به نوعی آسیب زننده خواهد بود چرا که بیشتر تالارهای ما ظرفیتی بالغ بر 500 تا 600 نفر دارند که با اعمال این 30 درصد حدود 400 نفر را در خود جای می‌دهند که برای بازگشایی مجدد تالارها قابل توجیه است.

بازرگان با اشاره به اینکه طبق اطلاعات من هنوز به هیچ استانی مجوز بازگشایی تالارهای عروسی داده نشده است، گفت: فعالان این عرصه به شدت آسیب دیده‌اند و ماهیانه در حدود صد تا200 میلیون تومان خسارت مالی می‌بیند که این میزان خسارت  توسط سامانه‌های معرفی شده .برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ ارگانی از این صنف حمایت نکرده است، گفت: این صنف زیر نظر اداره صنعت و معدن فعالیت دارد که پس از برآورد میزان خسارت‌های وارد شده به تالارها قول‌های در زمینه کمک و حمایت به این صنف داده است./944

انتهای پیام 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانتعطیلی تالارهامهدی بازرگانکرونا
sedayezanjannews.ir/nx3462


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»