کد خبر: 3507
1399/03/19 - 10:49


برگزاری امتحانات دانشگاه پیام‌نور زنجان به صورت غیرحضوری

رییس دانشگاه پیام نور زنجان زمان شروع امتحانات این دانشگاه را 18 خرداد تا 10 تیرماه اعلام کرد و گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رییس دانشگاه پیام نور زنجان زمان شروع امتحانات این دانشگاه را 18 خرداد تا 10 تیرماه اعلام کرد و گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

علی محمدی با اشاره به اینکه امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد، گفت: این امتحانات از 18 خرداد شروع شده است و تا ده تیر به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیش از این برای مساله تدریس دانشجویان در کانال‌های مجازی کلاس‌های آنلاین تشکیل شده بودند، امتحانات عمدتا در بستر همان کانال‌ها برگزار می‌شود به طوری که سوالات در داخل کانال‌های تشکیل شده قرار می‌گیرد و دانشجویان مکلفند به این سوالات پاسخ بدهند و برای اساتید خود ارسال ‌کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به مشکلات امتحاناتی که به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: در این نوع امتحانات دانشجویان امکان جا ماندن از روند امتحانات را دارند و امکان تقلب در این نوع امتحانات نیز وجود دارد که برای حل این مشکلات اساتید ملزم هستند در فاصله زمانی مناسب از دانشجویان جا مانده امتحان بگیرند منتهی این دانشگاه اطلاع رسانی کامل را در این زمینه کرده‌ایم که تا میزانی که ممکن است دانشجویان از امتحانات جا نمانند.

محمدی خاطرنشان کرد: در زمینه امکان تقلب نیز تا آنجایی که امکان دارد سعی شده است سوالات به صورت تشریحی و مفهومی باشد تا این امکان کاهش یابد و میزان ایمنی سوالات نیز بالا برود ضمن اینکه با توجه به شرایط موجود اساتید چاره‌ای جز اعتماد به دانشجویان ندارند./944

انتهای پیام 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانپیام نور زنجانعلی محمدیامتحانات پیام نور
sedayezanjannews.ir/nx3507


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»