کد خبر: 8323
1400/10/14 - 14:33


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در زنجان گفت:

انقلاب دست نااهلان بود

رییس‌جمهوری کنونی نه گرا به دشمن می‌دهد نه دل ملت را تهی می‌کند. خداوند را شاکریم که انقلاب به دست اهل افتاده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: اگر روسا می‌خواهند پیرو ولایت باشد، اول از همه باید پاک‌دست باشند و به فرموده رهبری با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را تمیز کرد، مسوول باید پاک دست باشد و سپس این مهم را در انتخاب مدیران نیز مدنظر قرار دهد.

احمدرضا پورخاقان امروز (14 دی‌ماه 1400) در آیین تودیع و معارفه رییسان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به بیانات رهبری در خصوص شهید سلیمانی افزود: ایشان در چند روز گذشته و در دیدار با خانواده شهید سلیمانی فرمودند که این شهید ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام است که این مهم پیام‌های مختلفی دارد.

وی با اشاره به فتنه‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی با آن مواجه شده است، اظهار داشت: مبارزه با فتنه باید همواره مورد توجه باشد و سربازان راه ولایت خودشان را برای مقابله آماده کنند.

 رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه یک روزی متاسفانه در سایه‌سار بی‌توجهی‌ها، تبلیغات سوء دشمن و بی‌تدبیری‌ها، انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان افتاد، ادامه داد: امام راحل فرمودند اگر در بین شما باشم یا نباشم، نگذارید، این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، اما افتاد و دیدید چه ظلمی بر این امت روا شد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر رییس جمهور مکتبی و سرباز دیگر ولایت بر سر کار آمده است، اظهار داشت: رییسی با تدبیرهایی تلاش می‌کند اوضاع به وجود آمده را سروسامان دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه رییس جمهور کنونی نه گرا به دشمن می‌دهد نه دل ملت را تهی می‌کند، گفت: رییس جمهور در جلسه خصوصی به مشکلات اقتصادی ایجاد شده در کشور اشاره کردند اما با این حال خداوند را شاکریم که انقلاب به دست اهل افتاده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با همت جمعی، دولت نوپای انقلابی را کمک کنیم، افزود: چهارمین موضوع وصیت نامه شهید سلیمانی مقابله با فساد، دوری از فساد و تجملات بود، او فردی بود که در خاکریزها می رفت، با همه نشست و برخاست داشت که اسم او لرزه بر اندام ترامپ انداخت، او در وقایع مختلف به ویژه وقوع سیل و زلزله حضور چشمگیری داشت، در کنار مردم خدمتگزاری می کرد و اسلام اینگونه سربازان می خواهد.

حجت‌الاسلام پورخاقان با اشاره به اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بصورت مستقل و طبق ۱۷۲ قانون اساسی این سازمان را مرجع رسیدگی جرائم خاص نیروهی نظامی و انتظامی قرار داده است، ادامه داد: با آنکه این اصل به صراحت می گوید، مرجع رسیدگی به تمام تخلفات دادگستری است، کار سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور رسیدگی به جرائم و صدور حکم مناسب به مجرم است.

وی با بیان اینکه رسالت این سازمان حفظ و صیانت از نیروی بزرگ نظامی و انتظامی کشور است، گفت: پس از ۱۱ سپتامپر جز آتش و خون در منطقه نمی بینید اما ایران اسلامی در طی بیش از ۲۰ سال از وقوع چنین جنگ هایی در منطقه با ثبات ترین و با امنیت ترین کشور منطقه بوده است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه امنیت کنونی کشور مرهون بصیرت رهبری است، ادامه داد: دشمن مات و مبهوت مانده که هر نقشه ای می کشیم رهبری زدوتر از ما طراحی و برنامه های دشمن را نقش بر آب می کند که هوشیاری ملت، نیروهای نظامی و انتظامی کشور نیز موجب شده است که دشمن نگاه چپ به این سرزمین نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در دنیا بی سابقه است که کشور جهان سومی به گمان خودشان، رسما اعلام کند من پایگاه نیرهای آمریکایی را هدف قرار می دهم، اظهارداشت: ۱۳ موشک به قلب عین الاسد مرکز تجمع نیرهای آمریکایی شلیک شد، جهان مات و مبهوت ماند.

این مسئول با اشاره به اینکه در چند روز گذشته نیز رژیم  صهیونیستی هم با عربده کشی ها ادعای حمله به جمهوری اسلامی را داشتند، ادامه داد: بعد از برگزاری مانورهای مختلف به ویژه نیروی دریایی، سپاهیان نیز مانور پیامبر اعظم ۱۰ را با تماتم وجود به منصه ظهور گذاشتند و آزمایش بعضی از سلاح ها به ویژه بازسازی حمله به تاسسیات هسته ای اسرائیل واکنش نخست وزیر این کشور را به دنبال داشت که گفت، کسی حق ندارد حرفی بزند، این اقتدار نیروی های مسلح را نشان می دهد که باید بماند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور  با بیان اینکه رسالت اول حفظ و حراست از نیروی مسلح است، ادامه داد: این سازمان در خدمت فرماندهان بوده و نسبت به انجام رسالت خود مبادرت می‌کند.

در این مراسم، رحیم رحیمی به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان معرفی و از خدمات ۲ ساله حسین غفران‌نیا رییس قبلی این سازمان قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا



صدای زنجاناحمدرضا پورخاقانقضایی نیروهای مصلح
sedayezanjannews.ir/nx8323


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»