کد خبر: 10696
1402/08/14 - 11:4


یادداشت/ امید امین فر

خبرنگار خودی یا غیرخودی ؛ مسئله این است...

جمله‌ای که معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان به زبان آورد گویای این واقعیت است که وقتی برخی از خبرنگاران غیرخودی هستند به طریق اولی بخشی از مردم هم غیرخودی هستند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ جمله‌ای که معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان به زبان آورد گویای این واقعیت است که وقتی برخی از خبرنگاران غیرخودی هستند به طریق اولی بخشی از مردم هم غیرخودی هستند و آقای قاضی‌زاده هاشمی خود را نه کارگزار تمام مردم بلکه کارگزار  مردمی می‌داند که به او و یا رئیس او در انتخابات گذشته رای داده‌اند. قاضی‌زاده‌ای که اینگونه بیاندیشد وای به حال عوام‌زاده‌ها.  عملکرد دولت اگر به وسیله خبرنگاران به بوته نقد کشیده نشود چگونه افکار عمومی در جریان عملکرد خوب و بد دولت قرار خواهد گرفت؟ مگر می‌شود نسخه ناکارآمد یکپارچگی دولت و مجلس را در مورد خبرنگاران هم صادر کرد؟ قاضی‌زاده کلاهش را قاضی کند که در شهر غواصان دریادل و خط شکنان دلاور سخن از خودی و غیرخودی زدن عین بی‌انصافی است.‌ نه تعریف از دولت نشانه خودی بودن است نه انتقاد از دولت نشانه غیرخودی بودن و جای بسی تعجب که مقامات عالی استان واکنشی به این رویکرد جناب رئیس نگرفتند. عملکرد ایشان اگر مثبت است که باید به تصدیق خودی و غیرخودی برسد و اگر منفی است که تنها تصدیق خودی‌ها پاک کردن صورت مسئله و خواب‌زدگی ایشان است.

باید از قول سعدی علیه الرحمن به جناب قاضی‌زاده گفت که :

اگر پای بندی رضا پیش گیر

وگر یک سواری سر خویش گیر

البته در این اظهار نظر جناب رئیس نشانی از پای بندی و احترام به شعور خبرنگاران و مردم دیده نمی‌شود و امثال این حضرات سواره‌هایی هستند که نه به فکر رضای خدا و مردم بلکه در فکر سوارکاری اسب مراد خود هستند و بس.

این نیز بگذرد تا چه پیش آید زین پس ....

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانامید امین فریادداشتقاضی زاده هاشمی
sedayezanjannews.ir/nx10696


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»