کد خبر: 12027
1403/03/24 - 9:4


یادداشت/ عبدالرضا اعتمادیان

تحول خواهان آقای دکتر پزشکیان را غنیمت شمارند

با تمام نقدهای ممکن که به روش تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان و مجلس به شورای نگهبان هست

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ با تمام نقدهای ممکن  که به روش تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات  ریاست جمهوری، خبرگان و مجلس به شورای نگهبان هست. بجاست.  اما فرصت انتخابات برای اصلاح طلبان  و مردم تحول خواه پله ی فراهم شده است. چرا  که حرف میان بد و بدتر در میان نیست  بلکه اصلح ترین انسان وارسته از میان اصلاح طلبان متکی بر اصول دین اخلاقی علی وار  تایید صلاحیت شده است البته تمام انسان های که احساس مسئولیت می کنند می خواهند به وادع قدرت با هر سود و منفعت شخصی یا ملی دارند احترام می گذارم اما مقایسه  عملکردی  و استفاده از قدرت برای ارتقا و مقام و سود شخصی آقای پزشکیان  با رقیبان از زمین تا آسمان فرق می کند .

به چند دلیل:

۱- معنی عدد رقابتی با جهان و کشور های پیرامون را خوب درک می کند. پتانسیل واقعی را خوب فهمیده است.

۲- اهل شعار نیست بلکه اهل استفاده از شعور برای مشورت هست.

۳- فساد و پارت بازی در او راه ندارد.

۴- چون متخصص هست استفاده از تخصص در هر نوعی کاری از کشاورزی تا صنعت از فرهنگ تا هنر و غیره را خوب می فهمد و معنی واقعی آن را می داند.

پس پس بر همه تحول خواهان از جناح قدرت و اصولگرایان عقلی تا اصلاح طلبان که در پی تغییرات تدریجی هستند آستین ها را با کشید بدون هیچ حب و بغضی این یار دیرین  دین و  انقلاب را جهت جامه عمل رساند نامه علی به مالک که با  زهر قلزم نگذاشتند .  بعد از ۱۴۰۰ سال جامه عمل بپوشاند آن این دستورالعمل بود ایران امروز  شیعی می تواند ثابت کند حق ۱۴۰۰ ساله بشری قابل احیاست آن نیز  با شریک کردن  همه ایرانیان از یهود و نصارا تا سنی و زرتشتی حتی بی دین در قدرت، محقق می گردد   بخاطر برابر آفرینش هست که می توانند در زیر پرچم سه رنگ  جمهوری اسلامی ایران قرار گیرند که فرماید:

«ای مالک! مهربانی به مردم و دوست داشتن آن ها و لطف در حق ایشان را شعار دل خود ساز.

چونان حیوانی درنده مباش که خوردنشان را غنیمت شماری، زیرا آنان (مردم) دو گروهند يا در دين با تو برادرند و يا در آفرينش با تو برابر»

پس فقط باید بخشید و از اتهام زنی بر همدیگر پرهیز نمود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکاندیدانتخاباتاصولگرا
sedayezanjannews.ir/nx12027


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»