کد خبر: 12293
1403/04/21 - 19:1


اسدالله درویش امیری ، استاندار اسبق زنجان:

توقعات خودمان را با اختیارات رئیس جمهور منتخب هماهنگ کنیم

اسدالله درویش امیری ، استاندار سابق زنجان:بر این باورم که این دوره ریاست جمهوری بامید یزدان پاک با دوره های پیشین تفاوت دارد زیرا آغازین ماه گام نهادن میهن عزیزم به سوی توسعه پایدار با کنش های خشونت پرهیز همراه است زیرا ملتی معترض به شیوه ای متمدنانه پیام معنا داری را از سر دلسوزی ، با اکراه اعلام نمودند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ اسدالله درویش امیری ، استاندار اسبق زنجان : بر این باورم که این دوره ریاست جمهوری بامید یزدان پاک با دوره های پیشین  تفاوت  دارد زیرا آغازین ماه گام نهادن میهن عزیزم به سوی توسعه پایدار با کنش های خشونت پرهیز همراه  است زیرا ملتی معترض به شیوه ای متمدنانه پیام معنا داری را از سر دلسوزی ، با اکراه اعلام نمودند.

 اقدام ملی مردم در روز 15/ 4 / 1403 آغاز تشکیل جامعه مدنی قدرتمند ی است که  بیانگر سبقه ی تاریخی و فرهنگ اصیل ایرانی است    و نتیجه آن باز ستاندن پیکر خسته ايران عزیز از رادیکالیسم و موهوم گرایی و توهم انتخاب فردی صادق، راستگو و پاکدست و معتقد به تمدن ایرانی بود که انتظار می‌رود صدای اکثریت معترض و منتقد باشد.

انتظار است که منتخب مردم صدای بی صدایان  باشدوبرای همیشه همراه مردم ودر کنار مردم و با مردم.

برای این انسان فرهیخته  که‌ در این مقطع حساس تاریخی زیر بار چنین مسئولیتی عظیم رفته، آرزوی موفقیت ،تندرستی و توفیق می نماییم. کافیست سطح توقعات مان را با حوزه اختیاراتش  و محدودیتهای همیشگی هماهنگ نموده و امکان چانه زنی با ساختار قدرت را برای او و همراهانش، بعنوان نماینده خويش بدهیم .

يادمان باشد هنوز طرفداران رقیب با همه بداخلاقی ها و و انحصار طلبی هایشان هستند و حضور دارند و بی رحمانه نقد و کارشکنی میکنند. همچنین نشستگان  خاموش همه هموطنان ما هستند .

الهی که ايران برای همه ایرانیان مانا وخانه ای امن سرشار از شادمانی باشد.

با توکل بخدا انشاالله.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناستاندار سابقفرهنگایران
sedayezanjannews.ir/nx12293


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»