کد خبر: 8280
1400/10/01 - 10:7


تغییرات در استانداری زنجان ادامه دارد

معرفی معاونان جدید استاندار

فهرست معاونان جدید استاندار زنجان با معرفی سه معاون دیگر تکمیل شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- محسن افشارچی، استاندار زنجان در احکامی جداگانه معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و معاون توسعه و مدیریت منابع خود را منصوب کرد تا فهرست معاونان جدید او تکمیل شود.

طی این احکام، سیدمحمد شعاعی به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی، خلیل قاسملو به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و مرتضی شهامی به سمت معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار منصوب شدند.

سیدمحمد شعاعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان دارای دکترای عمران - آب از دانشگاه خواجه نصیر و عضو هیات علمی گروه عمران دانشگاه زنجان است. وی سابقه همکاری در طراحی و اجرای پروژه های انتقال آب و ساخت برخی سدهای بزرگ استان را در کارنامه خود دارد.

استاندار زنجان در متن حکم صادر شده برای معاون هماهنگی امور عمرانی خواستار نگاه ویژه به چالش های مدیریت منابع آب استان خود شده است.

خلیل قاسملو، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان دارای دکترای اقتصاد بین‌الملل از دانشگاه تبریز و مدرس دانشگاه‌های زنجان است.

وی مدیریت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده‌نگری و ریاست گروه‌های امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و ریاست گروه امور تولیدی و زیربنایی استانداری زنجان را در کارنامه خود دارد.

فعالیت در تدوین اسناد راهبری توسعه استان در بخش‌های مختلف از دیگر سوابق معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان است.

استاندار زنجان در متن حکم صادر شده برای معاون هماهنگی امور اقتصادی، همراهی در تدوین و راهبری حرکت اقتصادی برنامه محور استان را ماموریت ویژه وی، برشمرده است.

مرتضی شهامی، معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار دارای مدرک کارشناسی ارشد برق - الکترونیک از دانشگاه تربیت مدرس است. وی مدیرکلی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌های زنجان و قزوین و همچنین مدیرکلی مدیریت فناوری اطلاعات استانداری زنجان را در کارنامه خود دارد.

استاندار زنجان در متن حکم صادر شده برای معاون توسعه و مدیریت منابع، تلاش برای توسعه و گسترش خدمات الکترونیک و همراهی در توسعه اقتصاد دیجیتال استان را ماموریت ویژه وی عنوان کرده است.

پیش از این مهرداد سلطانی، محمدرضا آبی پور و سمانه شاددل به ترتیب عهده دار معاونت های هماهنگی امور عمرانی، هماهنگی امور اقتصادی، توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان بودند.

استاندار زنجان اوایل ماه گذشته طی حکمی ابوالفضل رفیعی را به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود منصوب کرده بود و اوایل هفته جاری نیز با صدور حکمی سیده‌فائزه موسوی را نیز به‌عنوان مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان منصوب کرد.

به نظر می‌رسد با تکمیل فهرست معاونان استاندار زنجان در دولت سیزدهم، قطار تغییر مدیران در استان زنجان با سرعت بیشتری حرکت کند.

انتهای پیام/

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمحسن افشارچیانتصاباستانداری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx8280


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»